Java 'ClassNotFoundException'

Diverse d.  15. december. 2012, skrevet af amsel
Vist: 2406 gange.

amsel

Erfaren rotte
Tilføjet:
15-12-2012 19:34:13
Svar/Indlæg:
2/2
Hej

Jeg er pludselig løbet ind i nogle Java-problemer.
Hver gang jeg forsøger at tilgå Java-pluginet gennem eks. netbank mødes jeg af følgende besked:
"ClassNotFoundException" samt navnet på den applet, der ikke åbnes.
Eks. kommer følgende besked ifm. Javas test side: http://www.java.com/en/downloa...

"ClassNotFoundException
testJava2_1.TestVMApplet.class"

Jeg har forsøgt at afinstallere og geninstallere Java gentagende gange og kører pt. med den nyeste version 7 Update 10. Foruden min standardbrowser Firefox 17.0.1 har jeg forsøgt at bruge Internet Explorer 10 og Chrome.
Firefox er desuden også blevet afinstalleret og geninstalleret flere gange.
Jeg har scannet med Malwarebytes og Bullguard uden held.

Håber nogen kan hjælpe, da det er et stort problem ikke at kunne få adgang til Netbank.

På forhånd tak 🙂

-amsel
Polarfar

Senior Skribent
Tilføjet:
16-12-2012 12:34:12
Svar/Indlæg:
2309/846
bøvler med samme problem. Pisse irriterende. Har forsøgt alle de gode råd på nettet med at rense, afinstallere, re-installere osv. Har indtil videre afinstalleret JAVA ver 7, og bruger en 6.35, der fungerer upåklageligt, bortset fra at mit bank-logon brokker sig og siger at versionen har et sikkerhedshul.

Men hvis jeg følger de gode råd og følger stien til at hente og opgradere til ver. 7 så får jeg samme fejl som #0.

Og det ER selve JAVA applikationen der fejler. Ingen af mine tre browsere (FF,IE,Chrome) fungerer med ver. 7.

clokker

Superbruger
Tilføjet:
16-12-2012 13:44:55
Svar/Indlæg:
755/6
tror der findes en afinstallerings tool til jav .Tror det heder java-re.Og så windows install clean up.
Måske hjælper det,,,

amsel

Erfaren rotte
Tilføjet:
16-12-2012 15:25:23
Svar/Indlæg:
2/2
Kan være jeg også bliver nød til at nedgradere til en tidligere opdatering, men synes det er irriterende - da det jo udgør en sikkerhedsrisiko, (som du også snakker om) ☹
Jeg håber, der lige er en med en lys idé, som kan gennemskue problemet:)

Har forsøgt med begge programmer, desværre uden held.