Acer A200 tablet - Ingen dansk sprog? (A200 ejere?)

Diverse d.  15. december. 2012, skrevet af DjeavleN
Vist: 2327 gange.

DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-12-2012 20:48:27
Svar/Indlæg:
2957/206
Goddag.

Min mor har lige været ude og erhverve sig denne tablet i Bilka, 32GB version.
Her i dag har hun været forbi med den da jeg skulle opsætte noget netværk for hende, hvor hendes mand som er med klager over at den ikke er på dansk.
Tænker at jeg hurtigt kan ændre dette - Men nej, åbenbart ikke.

Af systemsprog kan jeg vælge mellem Engelsk, og hvad jeg gætter på er kinesisk og japansk. - Tastatur-sproget kan jeg godt ændre til dansk.

Anyways - Tænkte at jeg ville høre jer (som eventuelt har den) om dette er normalt på Acer Iconia A200 tabletter, at der ikke er dansk med som standard sprog?


Den eneste måde jeg lige har kunne se at det evt. skulle være muligt at få dansk på den er igennem Root, som jeg ikke videre lyster hvis jeg kan slippe på den, min mors tablet og alt.

Mvh
LlamaAgenten
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2012 01:51:11
Svar/Indlæg:
1129/113
Jeg ved det ikke er helt samme tablet, men min far har en Iconia A500. På den er der både dansk GUI samt tastatur, så det er vel noget parallelimport Bilka har solgt.


DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2012 17:37:04
Svar/Indlæg:
2957/206
Kunne evt. prøve at ringe til Bilka i morgen og høre dem af.
Prøvede med Go Launcher EX som har en dansk version, desværre er den bare ikke lavet til tablets, og deres tablet version (Go Launcher HD) har ikke rigtigt andre sprog lavet til den endnu >_>

Men ja, når A500'eren har dansk så burde denne her jo næsten også have det. Der var endda en firmware update da jeg fik den på mit wifi igår, den ændrede dog ikke noget, sproget er stadig English (US).

Men tak for infoen.


Balanovic
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2012 01:02:54
Svar/Indlæg:
654/36
Tjek Acers hjemmeside og se hvilke firmwares der er tilgængelige.


DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-12-2012 15:10:38
Svar/Indlæg:
2957/206
#3 - Desværre absolut intet.

Efter lidt krig tror jeg at jeg har fået et direkte link til tabletten: http://support.acer.com/us/en/...

Hvis de har en anden side med alt deres firmware som jeg ikke kender til ville jeg elske et link.
Jeg fik til sidst rooted enheden, ikke at det gav mig dansk, men det var da en start.