Far Cry 3

Spil d.  19. december. 2012, skrevet af JerrilD
Vist: 18266 gange.

JerrilD

Overclocker
Tilføjet:
19-12-2012 15:26:55
Svar/Indlæg:
188/43
Nogen som spiller Far Cry 3? Overvejer nemlig at købe spillet.

Vil høre om det virkelig er så godt som anmelderne skriver?

Er det et godt multiplayer?
MazdaMadsen

Moderator
Tilføjet:
19-12-2012 15:40:09
Svar/Indlæg:
5039/109
Jeg har ikke prøvet multiplayer, men synes spillet er rigtig godt. Jeg kommer til at bruge mange timer på det.

las

Elitebruger
Tilføjet:
19-12-2012 15:59:04
Svar/Indlæg:
2151/51
Synes det var fedt, indtil det var gennemført. Main quest line er ikke særlig lang efter min mening og de forskellige antenner er hurtigt låst op.. Bagefter står man tilbage med en lidt tom følelse.. Der er ikke meget at lave udover at lave et par ensformige quests eller hvad man skal kalde dem. Man kan selvfølgelig osse bruge tiden på at samle relics rundt omkring og cleare outposts men synes generelt det er kedeligt i længden.

Ved ikke om jeg gider spille det igen, men et råd er nok at vente med at gennemføre sidste del af mainquest da der var langt færre fjender bagefter :P

Invzr

Elitebruger
Tilføjet:
19-12-2012 18:00:00
Svar/Indlæg:
1229/130
Jeg synes historien er ret tynd, og det man foretager sig, er for ensformigt. Derudover synes jeg at nogle af missionerne er ret mærkelige. F. eks skal man hjælpe et ægtepar med at finde deres datter. De kan fortælle dig nøjagtigt hvor de regner med hun er, hvilket er et par hundrede meter fra det sted man snakker med forældrene.. Hvorfor går de så ikke bare selv ud og finder hende..? De siger at de har ledt ALLE vegne, undtagen der. Så kunne de vel lige så godt selv bare gå over og hente hende?

Når man har set en fjendes position, kan man herefter se hans bevægelse, gennem vægge.. Hvad i alverden er det dog for noget pjat?! Man får i princippet wallhack når man har opdaget hvor fjender befinder sig.. Det forstår jeg ikke meningen i.

Når det så er sagt, skal spillet have ros for den flotte grafik, hvilket er den eneste grund til, at jeg har tænkt mig at gennemføre det.

hajfive

Ny Bruger
Tilføjet:
30-12-2012 19:33:43
Svar/Indlæg:
1/0
Kan nogen hjælpe?
jeg kan ikke komme forbi en gut meget tidlig i spillet, lige eft. at man har kravlet igenn en tunnel, denne person springer ned m kniv og ender med at dræbe uden nåde!!
Hjælp!!

Polarfar

Senior Skribent
Tilføjet:
30-12-2012 20:41:31
Svar/Indlæg:
2309/846
#4 viser spillet dig ikke en tast du skal trykke på - mus1, Space eller lign. Mener du skal gribe fat i ham og plante hans egen kniv i struben på ham inden du løber videre.

Fonzi

Superbruger
Tilføjet:
30-12-2012 23:48:10
Svar/Indlæg:
262/18
Må give #3 ret.

Grafikken er fin dog lidt ensformig og missionerne lidt tynde, jeg blev ikke rigtig grebet af historien. Hvis du kunne lide Just Cause 2 er du sikkert på hjemmebane, minder IMO en del om det.

Fandt det til 140,- hvilket var en god handel - mener ikke det er 350-400 værd.

Edit: Har ikke prøvet CO-OP, kan jo være det er rigtigt godt?!

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fonzi d. 30-12-2012 23:48:50.