Jeg står igen, outdated på markedet, og skal til at købe nyt gear til computeren. Når jeg scrolelr igennem lignende topics her, finder jeg ingen relevante, og finder mig derfor nødsaget til at oprette en ny tråd, om lignende topic.
PC'en skal primært bruges til at game på, men skal naturligvis også kunne klare det traditionelle surfing og opgaveskrivning, men det bliver jo ikke et problem for en gamer.
Min plan er umiddelbart at bruge omkring de 8k på nyt grej.
I forvejen har jeg Kabinet, PSU, optisk drev, og en HDD.
Vedrørende RAM og bundkort har jeg gjort mig alternative overvejelser. Nemlig at gå lidt op i hastighed på mine RAM, og så finde et nyt bundkort. Men hvor stor forskel er der på de Mushkin, og de kommende G-Skill. Hvad ville I vælge?
ville helt klare tage 2x4 CL9, og så med tiden sætte et magen til sæt i. Om det skal være ripjaw eller sniper er vist bare en smagssag. Er ret sikker på det er nøjagtige samme ram udover design.
Hov... Og overvej lige om du har brug for en i7 når det er til gaming. Har selv i5 3570K @ 4,2 og det spiller bare. Der er lidt at spare hvis det er. En 8-tråds får du næppe brug for til gaming