Ja det koster at skulle være den med det nyeste 😉 Men når det så er sagt, så har kvalitetsskærme som regel altid kostet over 4 k, så mon ikke det er der priserne lander når den opløsning er blevet lidt mere normen for high end skærme.
Når den er dyere end en 30" 2560x1600, så er det slet ikke iorden. Prisen skal ned omkring de 5500kr, om vi saa skal hente det i tyskland hvor momsen er billigere.
hehe, jeg købte min via "Dream-Seller" på ebay for 1400 kr, jojo, det er ikke en LG, men det er en 27" med 2560x1440 S-IPS panel, jojo, teksten er på Taiwanesisk, men aldrig har jeg haft så lækker en skærm med så klare farver. :)
Sammenligne denne LG med en korea skærm er præcis hvad man kan. 🙂
Nuvel der står ikke LG på den og plastic rammen er måske ikke det samme, men billed kvaliteten er præcis den samme. Korea skærmene er fra fabrikker der producerer Apples Thunderdisplay og dem Apple ikke aftager bliver så puttet i en deres egne rammer og solgt under egne mærker til 2000 kr.... Nøjagtig samme billed kvalitet, bare til en sindsygt lav pris. 🙂
#17 Ikke helt korrekt. Det er 2. og 3. sorterings paneler der sidder i de korea skærme. Backlight bleed er et stort problem på dem og mange må osse leve med pixelfejl. Jeg har læst om utallige der har pixelfejl og enten ikke gider/kan få en anden, eller HAR fået en anden hvor der osse er pixelfejl på. Derudover spiller design en stor rolle for mig personligt og det er ikke ligefrem fordi de billige skærme vinder nogle design awards, sagt på en pæn måde!
Jeg foretrækker klart 16:9/16:10-formatet frem for 21:9. De skærme, jeg har set i 21:9-formatet, har efter min mening en opløsning, der giver et alt for lille billede i højden.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af speed six d. 17-08-2013 00:04:18.