I stedet for et Corsair Vengeance 2000 headset.
Så vælg Creative Sound Blaster Tactic3D RAGE wireless.
Prøvede selv det fra Corsair, og det skuffede mig en meget. Solgte det 6 dage efter & fik mig et fra Creative. Og man må sige at det bare virker !
Ellers behold det gode G35 headset. Har jeg også haft :)
Men ellers et super nice build du har gang i ! =)
Tak 🙂
Ja jeg havde da min fight med bare at få den HDD holder fri 😀
Tak 🙂
Hvad så din gamle scooter tuner!! - har du fået lavet lidt på det 😛
Tak 🙂
Jada 😛
HDD holder væk
bundkort og cpu monteret
lys er også bestilt 😀
så mangler jeg bare lige de stylings ting så midterpladen bliver støttet og så skal jeg lige bestemme mig for om jeg vil have 690 eller et par 680 😀
Tak 🙂
Jada 😛
HDD holder væk
bundkort og cpu monteret
lys er også bestilt 😀
så mangler jeg bare lige de stylings ting så midterpladen bliver støttet og så skal jeg lige bestemme mig for om jeg vil have 690 eller et par 680 😀
Det ser sgu godt ud - så er det i fuld sving med at samle vand 🙂. Har du fundet dig en pumpe?.
Du skal da helt klart have 2x 690 så 😉 😛.
Har selv moddet et 800D. Et lille tip: siden du fjerner HDD holderen for at få plads til en radiator, så vil "gulvet" synke en smule, så du skal lave et eller andet, der kan understøtte gulvet nedefra.
Har også selv et G35. Dejligt headset, synes jeg. Supergod lyd, meget fin lydisolering fra omverdenen og så er det viiirkeligt fedt med volumenkontrol på den ene ørekop, så man ikke skal sidde om lede efter volumenknappen på ledningen, mens man gamer. Mit headset er nu 2 år gammelt og jeg har ikke oplevet samme problem som dig, men "læderet" på ørekopperne er begyndt at skalle af, og det er mildest talt pissedyrt at skaffe nye ørekopper.
Mht. den røde farve på ROG bundkort, så passer MDPC's "Color-X" farve bedre end deres alm. røde sleeving. Ihvertfald til dette bundkort:
www.asus.dk/Motherboards/Intel...
Jeg har ingen problemer med G35 softwaren, så kan desværre ikke hjælpe dig med det. 😕
Hej Stenze, fedt projekt du skal igang med! :)
Du kan evt tjekke et par billeder i min profil, det er af et Lian-Li PC-P50 armorsuit, hvor temaet har værer ROG :)
Også sleevet med mdpc, og komplet vand ..
Det ser spændende ud. Så fik bundkort og cpu et godt sted at være 🙂
#19:www.logitech.com/en-us/support...
64-bit udgaven til Windows 7
Hvad så Stefan, vi sidder og trykker F5, men der er stadig ikke kommet en update endnu du 😛 😲 !!1
Har hellere ikke problemer med mit overhovet..
Hvordan fixede du det så?
Ok, så du fixede det faktisk ikke, men måtte kapitulere og gå tilbage til noget software? ;)
Hvad så Stefan, vi sidder og trykker F5, men der er stadig ikke kommet en update endnu du 😛 😲 !!1
Sorry, er lige hjemme og holde jul hos den gamle og glemte og vande pengetræet inden jeg smuttede 🤣 😛
Jeg regner med at jeg kort laver noget update torsdag eller fredag med lyset hvis det er ankommet 🙂
men regner med at der bliver bestilt dele hjem her først i det nye år så det kan begynde at ligne noget 😀
Så må du da vel hellere udskyde projektet, end at skære ned for det ;)?
Er da ærgerligt at lave et mod/ny pc, glæde sig til hvor meget den kan sparke røv, og så måtte gå på kompromis. Så vil du sidde bagefter og tænke: "Joo...det er en god maskine, men...hvis nu..." osv. osv.
Så hellere bide i det sure æble, og udskyde projektet med en måneds tid eller to IMO :)
Se det her ser også godt ud
http://www.cooledpc.com/build/...
Kan du så komme i gang din gamle røver!.
Glæder mig til at se det færdige resultat 🙂