Søger nogen forskellige bøger!

Litteratur d.  26. december. 2012, skrevet af hejsameddig
Vist: 1601 gange.

hejsameddig

Overclocker
Tilføjet:
26-12-2012 21:16:35
Svar/Indlæg:
172/49
hey, jeg har en overflade viden omkring php, html and so on.... MEN nu skal det være nok, vil rigtig gerne ha sat mig i dybten med det og lære at sproget for alvor! hvad for nogen bøger kan i anbefale? tænkte os det må være nogen der har gået på skole og kan anbefale skole bøger?

ved det er en frygteligt masse ting jeg skal læse (har masser af tid)

men vil os gerne sætte mig i dybten om netværk, hvordan det fungere, er opbygget og få en støre forståelse af dette vidunderlige system!

håber der er nogen hjælp fulde mennesker som kan anbefale en masse fede bøger!
mazlink

Elitebruger
Tilføjet:
26-12-2012 21:28:41
Svar/Indlæg:
743/13
Jeg vil faktisk anbefale dig at søge på google og finde "hjemmeside"-skoler. Der er masser af sider. Og, så skal du prøve det af mens du læser, for ellers får du ikke noget som helst ud af det ;)
Det er en god idé at lære om at forskellige måder at programmere på i stedet, sådan at du lærer grundtermer/former, og dermed bare kan bygge oven på med et nyt sporg.
Vigtigst af alt, sørg for at have et formål med det du skal lave, ellers bliver det aldrig rigtig godt ;)

Med hensyn til netværk. Læs om TCP/IP, VLAN, Routing, OSI-modellen. Det burde give dig en god base ;)

hejsameddig

Overclocker
Tilføjet:
26-12-2012 21:36:52
Svar/Indlæg:
172/49
okay, ved det med hjemmeside skoler, har os lavet det lidt men ja.. føler bare ikke jeg rigtig, jeg for en skid ud af det, jeg har fundet ind til videre (har måske ikke søgt nok?). derfor tænkte jeg en "grundbog" lige som abc, kunne være nyttig som du os selv siger at jeg skal ha en basis!