stadig kun 3,3 ghz. Jeg så gerne kørte 4 ghz std.
Men den slår stadig ikke ikke min 2500K i Superpi.
Giver smæk til 2500k er hvis så meget sagt ... De fleste der har en 2500k vil ofte bruge den til gaming, og det er da ikke fordi en 2500k bliver banket rundt:
http://www.anandtech.com/show/...
Og kontra strømforbruget langt fra overbevisende:
http://www.anandtech.com/show/...
http://www.bit-tech.net/hardwa...
Behøves jeg sige mere
http://peecee.dk/upload/view/3...
#21 En FX8150/FX8350 slår bestemt ikke en i5 2500K i alt udenfor spil.. Men ok, du er jo AMD fanboy og sidder med en FX8150.. Sjovt nok.
FX er skod CPUer, alle ved det, selv AMD. Det er kun de helt hardcore fanboys der overhovedet ser AMDs CPUer som et alternativ. Alle ved at Intel sidder solidt på mainstream og især highend markedet. AMD har intet at skulle have sagt her.
Men drøm du bare videre
Behøves jeg sige mere
http://peecee.dk/upload/view/3...
Ja prøv lige at se amd, det går jo helt galt med super pi mod, tror min q6600 ved 3.0 ghz klare super pi 1m på 30 sek (kan ikke huske det, måske var det kun ca 25sek), min i7 870 (1 gen) på 3.6 ghz klare super pi 1m på lige under 12 sek
http://www.legitreviews.com/ar...
#35 Hvad gør mig til en Intel fanboy? Fordi jeg har Intel CPU og skriver AMD CPUer stinker? Tjaa, men det er jo bare sandheden. Det har intet at gøre med at være Intel fanboy.
Alene det du sidder på en FX8150, CPUen der løb med sejren som "hardware fail of the year" på en masse store hardware sider, bekræfter vist bare at du er en true AMD fanboy. Bulldozer er ganske enkelt noget værre lort. Piledriver er lidt bedre, men i sidste ende er det bare mere af samme skuffe.. AMD famler i blinde. Intel griner. Sådan ligger landet, uanset hvad du skriver. Kan nemt ses på AMDs salgstal og regnskab
Men jeg er da seriøst ligeglad med hvad du bruger dine penge på. Bare jeg ikke skal sidde på en AMD CPU, så er jeg sgu tilfreds.
Uha... i smider om jer med en masse påstande, men har i rent faktisk selv prøvet forskellene IRL ?
Det lyder ikke sådan, med den forstand i har ;o)
Og jeg er altså ligeglad med om du har rodet med hardware i over 20år... er det tilfældet så har du hvertfald ikke lært ret meget af det ;o)
Det er ikke en historie jeg kan linke til, det er en historie fra IRL. Så den dag i kommer ud af denne Internet-verden, så vil i opleve nuancerne i denne favre verden.
LAS... du har simpelthen ikke forstået noget af det hele.
Jeg har flere gange skrevet, at Intel vinder klart pr. mhz.
Men hvis vi tager en AMD og INTEL cpu til max 1300kr, så får du altså mere for pengene hos AMD, når du sidder og arbejde i tunge opgaver !
-Og hold nu op med at nævne al det strøm fis igen... Det er kun retarder som bruger et "strøm" argument når man handler pc.
Har ikke tid til jeres ufaglige snak, som kun er begrundet med læsestof i har fundet rundt om på internettet.
Over and out !
#39 Hvis du indregner AMDs sindsyge watt forbrug i dit regnestykke, varer det ikke ret længe får Intel alligevel bliver den billigste løsning i længden, og det er sjovt nok osse den hurtigste (3770K)
#41 Min elskede 2500K? Jeg har ingen 2500K... Flot.
i5 er en sublim gaming CPU der destruerer AMDs CPUer i spil. Som jeg har sagt så mange gange efterhånden nu, er i7 hvad man skal have hvis der er brug for multitasking/masser af rendering power. Her tæsker en i7 så tilgengæld alt fra AMD. Det billede du linker til er det eneste en FX8350 vinder, så det var godt fundet haha
I 95% af spil og programmer rundbarberer en 3770K en FX8350, endda med et strømforbrug der er 100% lavere. Flot.
Når du smider OC på begge CPUer, er det 100% en i7 3770K vinder. Sublim skalering mod AMDs lorte skalering. Derudover stiger wattforbruget fuldstændigt vanvittigt ved OC på Bulldozer og Piledriver.
Kan osse godt li du kalder det "et par fps" når vi nærmere snakker 25-40 fps AVERAGE afhængig af AA. Det er jo en VANVITTIG forskel og sådan ser det ud i MANGE SPIL. Netop derfor smider man overhovedet ikke en AMD CPU i en gaming PC, det er at skyde sig selv i foden. Det ved enhver med bare lidt styr på hardware.
Forresten hvorfor tror du Intel ikke er gået op til 8 kerner på mainstream markedet endnu? Fordi 4 er nok til at tæske AMDs 8 langsomme kerner.
Der er intet pres fra AMDs side, Intel ved det. Dog bliver AMD fanboys ved med at påstå AMD er et godt alternativ.. Ja flot, det kan vi se. Lorte CPUer..
LAS hvis man vil spare på strømmen så køber man en bærbar, som kører på solceller !
Det er nok det mest, undskyld, latterlige argument for at vælge hardware.
Om du har en cpu der bruger meget strøm, og med få harddiske installeret og et lowend grafikkort, eller om du har en cpu der bruger lidt strøm, og har et highend grafikkort og mange diske installeret.
Det går seriøst ud på ET.
AMDs CPU afdeling har haft røde tal de sidste mange år og det er der en grund til -> Ingen gider købe dem. De sælger så dårligt at det nærmest er grinagtigt.
Deres GPUer bliver produceret af gamle ATi folk, derfor er de faktisk noget værd i modsætning til CPUerne.
Faktisk mener mange at hvis AMD ikke har opkøbt ATi i sin tid, var der ikke noget der havde heddet AMD i dag. De tjener rigtigt mange af deres penge her, og nærmest ingen på deres CPUer.
AMD har forresten for nyligt skiftet fokus og fokuserer næsten udelukkende på APUer og GPUer. Igen fordi deres CPUer skodder så groft at de har været tvunget til at skifte fokus. Intel sidder for stærkt på mainstream/highend CPU markedet. AMD har intet at skulle have sagt her.
Kun uvidende og fanboys mener andet.
Uha... i smider om jer med en masse påstande, men har i rent faktisk selv prøvet forskellene IRL ?
Det lyder ikke sådan, med den forstand i har ;o)
Og jeg er altså ligeglad med om du har rodet med hardware i over 20år... er det tilfældet så har du hvertfald ikke lært ret meget af det ;o)
Det er ikke en historie jeg kan linke til, det er en historie fra IRL. Så den dag i kommer ud af denne Internet-verden, så vil i opleve nuancerne i denne favre verden.
LAS... du har simpelthen ikke forstået noget af det hele.
Jeg har flere gange skrevet, at Intel vinder klart pr. mhz.
Men hvis vi tager en AMD og INTEL cpu til max 1300kr, så får du altså mere for pengene hos AMD, når du sidder og arbejde i tunge opgaver !
-Og hold nu op med at nævne al det strøm fis igen... Det er kun retarder som bruger et "strøm" argument når man handler pc.
Har ikke tid til jeres ufaglige snak, som kun er begrundet med læsestof i har fundet rundt om på internettet.
Over and out !
Det er den nemmme måde at smide sin argumentation over bord på. Men strømforbrug betyder altså noget uanset om du vel det eller ej - bare fordi man ikke er enig i opfattelsen er det ikke lig med "retard" - så er du jo ikke meget bedre end din egen påstand.
Hvis man har penge nok ja så betyder watt forbruget ikke noget, men hvis man ikke har, så må man altså vælge at sætte sine penge i noget med omhu.
#84 Er du komplet retarderet selv? Flere af os har også AMD systemer. Du læser ikke hvad folk skriver. Ergo må du jo SELV være retarderet. Sorteper i den her debat er dig.
Du kan ikke engang selv finde et grafikkort til 1500,- jeg synes ærligt talt bare du skal lukke ægget, du ved ikke en skid om noget som helst, du er en stor omgang lort der kommer ud af din intet videne kæft.
Og så har du kaldt din PSU SØLVSTEN? Hvis du får et Asus Sabertooth kalder du det så Asus SABELTAND? Hvis du køber noget fra Corsair hedder det så PIRATSKIB? 🤣 Kan godt se du har den evige viden, erfaring og rigtige tilgang til tingene med retten til at kalde andre personer retarderede og så tro du kan lukke din del af samtalen på den måde 🤣 Vist godt du er smuttet, du bidrager med intet.