iPad Mini, hvilket tastatur og skriveprogram? :O

Apple d.  28. december. 2012, skrevet af Yulik
Vist: 19354 gange.

Yulik
 
Overclocker
Tilføjet:
28-12-2012 19:43:09
Svar/Indlæg:
180/36
God jul og godt nyt år :D

Har fået fat i en iPad Mini, som jeg går rundt og tænker på at bruge til gymnasiet, skrive noter og sådan??

Har 2 problemer! hæhæ

Hvilket skriveprogram er det bedste som kan følge med Word på PC'en? Er det, det der Pages? Eller findes der noget helt andet som er bedre?

Og hvilket tastatur er det bedste på markedet til maks de 300kr? Altså noge ala. den her http://www.mytrendyphone.dk/sh...
KleitusIV
 
Redaktør
Tilføjet:
28-12-2012 21:49:54
Svar/Indlæg:
4295/306
Pages er Apples eget og skulle være det bedste, men har desværre ikke selv erfaring med at bruge det. Der findes også andre note programmer som f.eks. Evernote der automatisk synkroniserer til skyen så alle dine noter er tilgængelige på alle enheder som din PC, smartphone osv.

Mht. tastatur tror jeg du har fat i noget af det rigtige. Det vil være det letteste til transport, men selvfølgelig ikke så stort til de lange opgaveskrivninger, men jeg går heller ikke ud fra det er det du skal bruge det til.


Yulik
 
Overclocker
Tilføjet:
28-12-2012 21:53:15
Svar/Indlæg:
180/36
Nej bare mest til noter oppe på skolen, de store opgaver har jeg jo bærbaren til. 🙂


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-12-2012 22:47:49
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Evernote som skriveprogram. Installér det på alle dine enheder, og klap i dine små hænder over hvor awesome det er 🙂

Mht. tastatur, så må det være en smagssag. Jeg ville nok ikke have megen fidus til det du linker til, men omvendt, så kan jeg heller ikke selv komme på noget mere fikst end Zagg eller Apples eget 🙂


Siggehandf
 
Superbruger
Tilføjet:
02-01-2013 18:57:55
Svar/Indlæg:
63/7
Google Drev > alt andet ;)


Popefish
 
Overclocker
Tilføjet:
14-01-2013 15:34:16
Svar/Indlæg:
15/1
hej ganske interresant spørgsmål, jeg har selv ipad bærbar og staionær, jeg elsker apples eget pages til når der virkelig skal skrives på ipaden, evernote og lign. apps som også har en pc version har dog en edge til "pages", jeg forsøger dog at klare mig uden bærbaren da jeg føler den er "næsten" overflødig.

det tastatur er udemærket har set det i flere stande i berlin, men det dør vidst med tiden, apples eget wireless tastatur er bare det bedste, no doubt, det er dig ikke det praktiske, det må du selv vurdere.

- kunne faktisk godt tænke mig at høre hvad u finder ud af og konkludere, skal hjælpe søs med at købe diverse udstyr :)

enjoy