+1
hmmm - kl 1355 brokker The Boss sig over lav rating på TP på 4.3 - derefter kommer der lynhurtigt 6 meget positive anmeldelser på TP og så er den oppe 8.3 ??? Virker ikke så seriøst ...
sad lige og tjekkede hvad folk skrev, og der er hvertfald en der har set sig sur på hwt
Mangel på styring
Mange fejlfyldte tests, og så er redaktionen fyldt med for unge mennesker, som stirrer sig blind for high end produkter i stedet for at have en moden tilgang til produkterne. Her til er deres journalistnavne under al kritik, hvis sitet forventer professionelisme.
sad lige og tjekkede hvad folk skrev, og der er hvertfald en der har set sig sur på hwt
Mangel på styring
Mange fejlfyldte tests, og så er redaktionen fyldt med for unge mennesker, som stirrer sig blind for high end produkter i stedet for at have en moden tilgang til produkterne. Her til er deres journalistnavne under al kritik, hvis sitet forventer professionelisme.
Jeg kan da se, at vedkommende, der har skrevet overstaaende, tilfaeldigvis er ejer af en af de andre hardware-sider, saa det passer vist ikke helt. Men selvfoelgelig er det nemmere at tale daarligt om andre end faa folk til at tale godt om en selv...
Godt nytaar!
#34---36
Vi må da bare ind og down vote siden, når nogen "afslører" hvilken der er tale om... 😛
Sådan en klaphat skal da bare have hvad han fortjener, han kan da få lige så mange negative stemmer kastet i hovedet på sig selv og se hvor sjovt han synes det er ;)
jeg vil ikke lige frem sige dårligt
men der er mange her inde, som er hurtig til at angribe vis man fx staver dårligt eller måske spørg lidt dumt om noget, på den måde syntes jeg admin godt kunne blive bedre :)
Man må altså også gerne selv have lidt hård hud på hænderne. Det her et et forum, ikke en børnehave hvor alle skal holdes i hånden, og slemme ord er fyfy.
Hvis du vil have at folk skal have et rap over nallerne for at sige at det du spørger om kunne løses ved en hurtig google søgning, eller beder dig om at formulere dig forståeligt, så er du endnu ikke moden nok til internettet, men bør købe en Meep med forældrekontrol:)
Ikke nødvendigvis rettet på dig, men dog rettet på din mening.
Hvis man opretter en tråd, tager sig tid til at formulere sit spørgsmål, og selv vil gøre en minimums indsats, så er man IMO sikret hjælp herinde. Alt for mange tror dog at de bare kan skrive "HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP min pc vil ikke starte" og så have krav på 5 timers lynsupport fra et menneske som ikke laver andet.
Tid er penge, husk det. Jo mindre tid du bruger på at skrive informationer ned, jo mere tid skal en anden bruge på at få dem, hvilket betyder at du intet hjælp får. Så nemt er det:)
#58 Haha ja han er godt nok en spade 😉
#12 - det er jo det - kan slet ikke se hvorfor HWT overhovedet skulle være der ...
Hør nu her aller jer det sidder og får ondt i røven over vi rater hwt op på tp..
Jeg var ikke klar over siden var på tp, havde jeg vidst det, havde jeg gjort det for lang tid siden...
Så det er kun pga. min uvidenhed, det ikke er sket for længe siden..
Så endnu engang har hwt gjort mig klogere...Hvilket jeg takker for..... :yes: