Har netop lige samlet mig et nyt 3570k system og har hvertfald ikke behov for flere updates til min pc de næste par år men det irriterer min røv at intel pisser på sine kunder ved at ændre sockets konstant og totalt unødigt.
Grundløse opgraderinger i socket er fra 1156 til 1155 og nu til 1150. Det kunne (hvis Intel havde villet det) garanteret godt kunnet lade sig gøre at lave de nye CPU'er til 1156.
AMD har jo bevist det længe med deres AM3(+). Langt de fleste af os her har jo ikke behov for at opgradere vores core i5 / i7
#8 intel fanboy. det har intet med sagen og gøre, at intel er bedre end AMD. tvivler os stærkt på du udnytter din 3960X til fulde, men at det mest er som en potensforlænger for at have endnu bedre mulighed i benchmark test at kunne overgå AMD.
#10 det er heller ikke min mening. men er efterhånden bar så træt af at folk hele tiden kun har dårlige ting at lukke ud om AMD. der er ikke nogen der er i tvivl om det mere..!!
Hehe typisk som man lige har opgraderet sin AMD pc til Intel 1155 så skifter de socket igen. Men jeg skal ikke have skiftet igen før om flere år he he 😲 😲
Gad da også godt de havde holdt sig til LGA1155, dog kan min i7-3770k holde længe for mig, og når den skal skiftes hedder det alligevel noget helt andet, Socket 1584 sikkert 🤣
Ja, det har jo både været en billig og problemfri oplevelse du har haft med det 🤣
Oprindeligt ja. Det er jo min egen skyld at "ville" opgradere fra 3820 til 3930K, når planen ellers var at vente til IvyBridge-E. Gensalget af det gamle bundkort og CPU dækkede mere end udgiften på det nye Asus P9X79 Pro. Og så er det rart at vide at Ivy Bridge-E bliver med officiel PCI-E 3.0 support, så der ikke skal bruges nVidia X79 patch længere 😉