Jeg renser kun mit hvis jeg alligevel skal have vandet af for at opgradere/udskifte komponenter i mit system.
Hvis man kører længe med det samme vand, kommer det til at lugte rigtig fælt når man på et tidspunkt hælder det af, og slangerne bliver uklare og let gullige indvendigt - men andet sker der sådan set ikke. Dvs. har aldrig oplevet at noget i systemet har tage skade af at køre med "beskidt" vand, og har heller ikke kunnet se nævneværdig forskel på performance..
Så det korte af det lange: Skift vand og kør evt. noget rense-halløj gennem systemet når/hvis det er skilt ad alligevel, og ellers rens det hvis du synes det ser for klamt ud.. :P
Ja, det er i hvert fald min mening - det er muligt at andre har andre meninger eller oplevelser, men jeg har aldrig haft grund til at gøre mere i hver fald :)
Hvis du benytter destilleret vand og et godt addesiv, som benytte beskytter imod alger og korrision, eller et færdigblandet produkt som geare, så burde det være. Rigeligt, at skifte vand hvert halve år og så kan jeg ikke se det nødvendige i, at rense systemet. Når du skifter vand, så kan du eventuelt mærke på en af slagterne, om den virker fedtet inden i.
Man kan faktisk godt bruge lækkerbisken, som man bruger til bilen. Det beskytter i hvetfald. Kobber imod alger og korrespondent og har en flot blå farve 😀
Man kan faktisk godt bruge lækkerbisken, som man bruger til bilen. Det beskytter i hvetfald. Kobber imod alger og korrespondent og har en flot blå farve 😀
Den der lækkerbisken man bruger i bilen, er det hende på passagersædet man tager på bagsædet.????? 😛 🤣 🤣