Den har bestemt ikke lavere input lag. Den er dårligere på alle områder end storebroderen!
#6 Du lyder som om du allerede har bestemt dig, så hvorfor spørge her?
U2412M er langt bedre. Har set begge skærme. De 16:10 gør den store forskel. Du skriver du skal bruge den til surf og det STINKER 16:9 til. Medmindre du godt kan li' at scrolle konstant selvfølgelig.
Jeg er den glade ejer af en 2312, og det er by far den lækreste skærm jeg har haft i den prisklasse.
Alt det mundhuggeri om tekniske detaljer gider jeg ikke deltage i, jeg vil bare konstatere at 2312 opfylder mine krav til en skærm der primært bruges til film og lidt skyrim i ny og næ.
Klart en skærm jeg kan anbefale, jeg synes farverne står fantastisk og jeg har ikke problemer med synsvinklerne (betragtningsvinklerne, hedder det vel) som jeg eksempelvis havde med min gamle samsung i samme prisklasse.
Prøv, og hvis du synes den er skod, sender du den bare retur.
(og stikker mig en lussing for dårlig vejledning)
#10 Gu er det da så positivt med LED. Der er mange flere fordele ved LED. Hvorfor fanden tror du alle er skiftet til LED..
Du sidder bare og beskytter dit gamle lort. Jeg har da en CRT stående der viser bedre farver end din U2410. Gør det min CRT til en bedre skærm? SIGH