Jeg har ikke gået så meget op i min pc's hardware de sidste 3-4år og derfor står den til en bytter. Jeg vil gerne have jeres indput til min liste af hardware som jeg tænker mig at købe. Er der noget der er dumt eller noget der kan købes bedre. Jeg skal bruge min pc til Adobe's programmer CS6 og derfor er det vigtigt for mig at den kan bruges deres cuda Mercury Engin. ( dette har kun noget med GFX kortet at gøre) Men hvad ville i bytte ud.
SSD's er oftest 2,5" så hvis du skal smide den i en PC skal du enten have et 2,5" bay eller en bracket at installere den i, ved ikke om det følger med den SSD der.
jeg skal ikke OC. men jeg forstår ikke det med at bare købe det billigste bundkort jeg kan finde. ??? klart nok er der ingen grund til at købe et OC kort. men det skal vel stadig være et helt ok kort.???
-bundkortet som du linker til er ikke R4E, men en R4F. -luft og 3930k er et ægteskab der ikke holder længe -spar ikke på RAM. køb et quad kit der passer til x79 http://www.memoryc.com/compute...
lyder måske godt. penge er ikke 100% det jeg ser på. dette skulle gerne være en pc som jeg kan bruge i mit firma i ca. 3år og alt hvad jeg kan spare af render tid i after effect er guld for mig. Det der er vigtig for mig er GPU/CPU power og at rasten kan være med.
Hvad for et bundkort skulle jeg så gå efter. Jeg skal ikke OC men det skal være et godt kort med USB3 osv.