Der blev lavet en test af Tænk bladet hvor Samsung Galaxy S III vandt, hvor det var før Nokia Lumia 920 udkom, efter følgende er der en hel del mobil andmelere der har udtalt sig om at Lumia 920 klart vil overtage tronen.
Jeg har Lumia 920 og er super glad for den. Det eneste som jeg kan sige negativt om den er mangel på apps, men det kommer med tiden.
Nu hvor SgSIII ikke var en af valgmulighederne ville jeg klart gå efter Lumia 920 Flydene brugerflade. 4G Så vidt jeg husker så den bedste skærm på market. Godt kamara (kommer først rigtigt til sin rat i mørke ( )) Også er jeg vildt med at man får office parken med der på, hvor du kan rette i ting og deres skydrive.
Der burde også komme en ny HTC ud som virkelig skulle sparke fra sig i forhold til sin tidligere modeller ifølge rygterne.
Hvis du f.eks bruger streamingtjenester (såsom HBO og DR) skal du ikke købe en windowsphone. Jeg har selv en Lumia 800 og er virkelig utilfreds med at mange apps er skruet sammen til IOS og Android, men ikke windows.
Men derudover er jeg glad for min 800, ville nok snuppe en 920 hvis jeg var ligeglad med apps.
Edit; Jeg har ikke læst materiale omkring windows 8 på mobil, så det er nok en god idé du lige læser lidt op på de to modeller du nævner.
Jeg har en Samsung Note II - super glad for den. Hvis du kan leve med at den er så stor, så er det en rigtig fin telefon. Dog er den lidt skrøbelig på skærmen, så det er en god idé at købe et klap-cover ved siden af 🙂
#2 Meget uenig. Galaxy S III er efterhånden ret gammel og er blevet overhalet af flere mobiler nu, selv deres opdaterede 4G udgave med 2GB ram halter og skærmen er ikke ret god ift. Nexus 4 / Optimus G / Lumia 920 osv osv.
De skulle aldrig ha valgt pentile, håber bestemt ikke de gør det samme med Galaxy 4, men det tror jeg heller ikk de gør, efter alle de huk de fik for at gøre det på 3eren!
Jeg sidder med s2 nu og er faktisk rimelig glad for den. Men skal have noget nyt 😲
Saa jeg er meget I tvivl om hvad det skal vaere?
Hvis du har Android nu, så har du sikkert også en masse apps til den. Til Windows Phone er der ikke særligt meget software. Og meget software kommer slet ikke i en udgave til Windows Phone. Det kommer kun til Android og iOS.