Der er forskel på inaktive forum emner og på solgte vare i annoncer.
Jeg har intet at skjule, men jeg vil da gerne selv kunne bestemme om en vare jeg har solgt skal slettes herindefra eller ej.
Altid....
Du lagde mærke til mit.....pt... 😛
Jeg fulgte med i en salgstråd på et tidspunkt, men ligepludselig var den væk pga. trådmageren var admin og synes det var smart at slette den igen men det var ret irriterende fordi jeg jo var interesseret i produktet.
Så jeg har det fint som det er nu men en solgt knap kunne være ok vel.
Ud over det synes jeg de fleste af de tråde jeg har deltaget i er blevet lukket af sælger bare via en comment. :)
#0 ja det er bare dig. Ville egentlig tilføje en smiley men nej. Det er bare dig. Generer lugten i bageriet dig? Laters!
#0 ja det er bare dig. Ville egentlig tilføje en smiley men nej. Det er bare dig. Generer lugten i bageriet dig? Laters!
Nogle folk kan bare ikke diskutere et topic uden at komme med dumme kommentar. Skriv hvis du har noget konstruktivt at sige.
Som #10 skriver kunne det være fint med en låse knap så man stadig kan se tråden men den ikke kan "bumpe" til toppen hvis varen skulle være solgt. Af og til kommer der nye bruger som spørger til en vare eller en andet som kan være forældet/solgt og kunne derfor være fint at man kunne låse den.
Jeg synes trådstarteren har en fin pointe, især set i lyset af at flere brugere skriver; er den solgt? har du den endnu? i tossegamle tråde, jeg hat set eksempler på tråde fra 2005 der pludselig får nyt liv, og man ser ikke at tråden er afsluttet, før man ligesom nærlæser tråden.
Det er lidt en skam at denne tråd mere eller mindre drukner i "det kan vi slet ikke forholde os til-kommentarer" når nu forslaget ikke er så dumt som det bliver antydet længere oppe.
Allan A, jeg vil anbefale dig at væbne dig med en go' portion tålmodighed, såfremt du har tænkt dig at fremstille flere udmærkede forslag til forbedringer.
Det passer jo ikke Allan.
Vi er flere der forholder os til dit forslag, nogen for og flest imod.
Det har ikke noget med indspisthed at gøre, eller at du skal holde dine ideer for dig selv.
Denne ide er der bare ikke så mange for som imod, sådan er livet. Græd ikke.
"At man bruger den grund "at man skal kunne sammenligne priser" synes jeg ikke holder i længden."
Hvorfor i al verden dog ikke det?
"Folk herinde kan da ligeså godt sætte skyhøje priser som folk på dba eller guloggratis de kan??"
Det gode ved at handle her er netop at folk ikke sætter skyhøje priser på, for de ved godt den ikke går. 🙂
Jeg så lige igår en som har samme ting her og på DBA. På DBA lægger han lige 200kr mere på. 😉
Dumme bemærkninger får man i alle fora. Glem dem. Vend det blinde øje til.
Godt du ikke græder. 🤣
Det er jo netop forskellen på derude og herinde, man har langt større sikkerhed for at få en rimelig pris.
Hvorfor har du det svært med den AMD annonce? Tog du hårdt ved? 😉
Jeg kan anbefale at du læser Forum reglerne engang (eller igen) 😛
Man lukker sine tråde på Hwt via overskriften, man sletter (eller rydder) dem ikke 😉
En af grundende til at brugerne herinde ikke kan få lov at administere sletning af egne tråde er bla for at prevæntivt forhindre svindel. Dette tror jeg faktisk er normal skik på de fleste danske hardware sites med en køb/salgs forum del.
Jeg vil også mene at der stadig er en god del for meget af dem der rydder deres tråde, så at tillade sletning af egne tråde ville effektivt være at skyde sig selv i foden, det ville blot give flere reglebrud, flere sure brugere når jeg basher dem fordi de ikke må, og mere "spildtid" hos mig/andre Mods på den konto som kunne være brugt andetsteds 🙂
Hehe det regnede jeg nu også med 😉
Jamen primætr handler det om at svidlere self er noget sværere at opdage hvis de kan rydde op efter sig selv jo.
Der er self meget mere i det end det, men som også sagt så er det rimlig uholdbart at rulle noget ud, som må forventes at blive misbrugt/primært vil blive misbrugt og som ikke realt gavner ret meget.
Beklager hvis det lyder lidt gentagende, men jeg kan sku ikke lige formulere det bedre her på vej ud af døren 😛