Moderator
Tilføjet:
07-01-2013 13:16:56
Svar/Indlæg:
2672/468
Hej Hwt.
Jeg har købt et ASUS Geforce GTX 670 DC2T på Proshops demoshop. Da jeg modtog kortet konstaterede jeg, at det i nogle spil og programmer lavede fejl.
Jeg har siden fundet ud af, at kortet var clocket for højt i forhold til hvad det kan holde til. Clocker jeg kortet ned til 1100 mhz core i stedet for de 1137, så kører kortet fint.
Min tanke var at bruge kortet ved 1100 mhz core indtil det bliver bedre vejr uden for - (marts/april) - og så sende det til RMA til den tid. Jeg spiller stort set ikke i sommer halvåret, og generne af dette vil derfor være små, hvor i mod nu ville de være ret store.
Proshop siger at når jeg har konstateret fejl, så skal det sendes ind med det samme, ellers kan de afvise det senere - da det så er en gammel fejl. Kan de det? Ville være rigtig ærgerlig over at skulle undvære computer i flere uger på nuværende tidspunkt.
Hvis nogen kender et eller andet sted i noget lovgivning der omhandler dette, så vil det være super med et link til det.