Min USB adapter fra Linksys kører ikke videre godt. Den bliver ved med at miste forbindelse af og til, og nogle gange kan den slet ikke finde vores netværk. Så jeg vil gerne have et kort til at sætte direkte i bundkortet 😀
Problemet er, at jeg ikk' har nogen forstand på den slags, så jeg har brug for lidt hjælp 😛 Forslag til, hvad der kunne være galt, ville også være iorden.
#1 Det kommer an på, hvad der kører sån et netværkskort bedst 😀 Jeg har nemlig plads til begge dele. Men jeg tænker mere på, om det er nødvendigt at sætte et netværkskort i en PCI-Express slot?
Det er min erfaring, at USB-løsningerne efterhånden klarer sig lige så godt som PCI-e etc. Og den som jeg linker til fra TP-Link har vist sig at være ganske habil - specielt til dén pris. Den er ikke noget monster teknologimæssigt, dog. Ikke at det nødvendigvis gør den dårligere.
#5 Synes ikk, at jeg har haft andet end bøvl med USB adapters 😕
Tag chancen evt. Ellers har jeg ikke andre anbefalinger end følgende: http://www.edbpriser.dk/netkor... Det er dog lidt mere et skud i tågen end det første, da jeg ikke har personlige erfaringer med netop dét.