Test: HP Envy X2 Notebook

Litteratur d.  31. januar. 2013, skrevet af SDK
Vist: 14794 gange.

SDK
 
Redaktør
Tilføjet:
31-01-2013 00:00:00
Svar/Indlæg:
573/108
Er det en tablet, er det en ultrabook? Nej, det er begge dele.

Læs mere her: http://hwt.dk/LiteratureDetail...
konlinedk
 
Nørd
Tilføjet:
31-01-2013 09:11:20
Svar/Indlæg:
46/6
Et rimeligt okay review. Der er dog plads til forbedring! Jeg så gerne at forfatteren ikke kritiserede produktet på baggrund af det indbyggede OS (Windows 8), det får resten af reviewet til at virke mindre seriøst (Se side 4/6). På side 5 bliver der åbenbart lidt forvirring om processorens arkitektur.
Dog er det værste efter min mening at forfatteren fuldstændig fejler med benchmark sammen ligningerne. Jeg syntes det er fint at sammenligne med både tablets, smartphones, ultrabooks og laptops. Dog bør man tage alle produkterne med til alle testene. Og ikke bare lige hvad forfatteren kan finde i arkivet. Hvis jeg skal læse et reviewet, så jeg gerne en seriøs sammenligning, det er fint at envy x2 notebook ikke kan spille spil, men jeg så gerne den samme test på alle produkterne medtaget i testen.

Jeg beklager hvis det lyder som trolling, men stram op!


SDK
 
Redaktør
Tilføjet:
31-01-2013 10:37:32
Svar/Indlæg:
573/108
Snakker du om min lille joke omkring at Windows går i stå engang imellem?

Jeg har ikke tid til at læse artiklen igennem før jeg kommer hjem, men beklager da hvis der har sneget sig en fejl ind omkring arkitekturen. Skriv gerne hvor den er så jeg kan rette den efter arbejde.

Da produkterne sendes tilbage til producenten efter testen, er det ikke altid muligt at have alle produkterne med i alle tests. Jeg så skam også gerne at det var sådan.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af SDK d. 31-01-2013 16:52:58.


Heratic
 
Superbruger
Tilføjet:
04-02-2013 15:06:59
Svar/Indlæg:
4/2
Syntes det var et ganske fornuftigt review, de gode/dårlige detaljer omkring Envy X2 kan jeg tilfulde tilskrive mig!

- Men som du også selv skrive, det er en af de første af sin slags, så der skal nok komme forbedringer :)

Dog er det mig ubegribeligt at de kan tage den højre pris for den :( (dette er udelukkende min mening, så lad mig have den i fred) :D