Hey guys.. for ... 1-2 mdr siden er der begyndt at være skrat lyde når jeg ser film - Musik og spil er helt fint.. umiddelbart er det kun når jeg overfører med HDMI til mit tv der kommer knas, på pceren kan jeg ikke høre noget i selvsamme film. altså film afspillet på computeren i forskellige formater - 720p eller alm dvd isoér.
Har brugt 3-4 forskellige programmer hvor det faktisk svinger meget mht gener i de forskellige, windows media player kommer der mest skrat i. og i scener hvor der knap er lyd. lidt baggrundsmusik og så knaser det bare derud af, er umiddelbart den der klare det bedst men kan stadig høre lidt skrat, har vidst CCCP codeck pack og så har jeg nuppet noget ac3filter,
VLC er no go, selvom mange har anbefalet denne, Måske jeg skal slette alt lortet og finde andre codecs og afspillere ?? Hvad bruger i som spiller mht HD film og bare alm isoér der mountes ? (Alcohol 120&)
Blir simpelthen nødt til at spørge her.. Hvorfor ikke VLC??
Bruger det selv til alt. Roder ALDRIG med codecs og det spiller bare!...? :)
fordi sort er grå by default i den, fordi der er værre kvalitet (nogen nægter at kunne se det, props til dem hvis det er..) og lol @seeking hvor hele billedet bliver smadret i et par sec..
ja.. smider hdmi ind til mit tv som går over mit bose anlæg 5.1 lifestyle setup. der er youtube helt cool. intet der, og mp3 fra pcéren. Kun film der skratter. underligt nok,,,
Men prøver lige wipe alt der har med codec og sådan at gøre snarest.,,