Overclocker
Tilføjet:
12-01-2013 22:34:36
Svar/Indlæg:
57/10
Hej folkens.
Jeg har i tiderns morgen købt mig et dejligt GTX480 fra Club 3D Rev 1, med en fantastisk ""Standart køler""..
Til at starte med larmede den da lidt, men ide mit kabinet er lyd isoleret, hørte jeg det ikke rigtig.
Men her det sidste halve års tid er støjen taget til, og jeg er nu nået dertil hvor, hver gang jeg åbner et spil,
flyver min gpu fan speed på 5500-5600 rpm(max speed) for at kunne holde kortet på en 108-110 grader. Idel i windows er ca 78 grader med en fan speed på ca 3600(72 % speed.
Jeg fandt fornyligt et gammel billede af afterburn hvor idel i windows hed 73 grader på 1860 rpm(47& speed)
Jeg ved simpelt hen ikke hvad jeg skal gøre og gribe i her, jeghar prøvet at sætte en ventilator hen foran dyret og det gav mig hele 2 grader... jeg har prøvet både med og uden kabinet sider, men uden effect. jeg har slået mine lager harddiske fra heller ingen effect. Jeg har et hav af blæser i min maskine med et air flow der går fra front/ bund til toppen af kabinettet.
Hvis der er nogen som har idere, eller eventuelle løsninger tager jeg gladeligt imod dem.
Pc specs er i min profil, ellers er i mere end velkommen til at spørge, så skal jeg besvare jer så godt som jeg nu kan.
Venlig Hilsen
Kuglefar
(stavefejl vil være at finde)