tjen 1000 kr + en sprit ny 3770k hvis din cpu kan 5 ghz superpi 32mstabil ved under 1.24 volt 2000 kr under 1.19 volt . ved salg til mig slf 😲 . ja jeg mangler 3 stk af disse der kan oces på luft eller vand . dice og andet køling no go 😉
settings multi 50 ram divider ???? max vcore ???? cpu pll 1,75 - 1.8 ioh 1,15 vccsa 1.0 dram 1.65 pch auto
nogen der er friske og vil prøve 🙂 ps vil mene box køler er lige lille nok til dette . har selv og tester selv ved fra 1.1 og op til 1.3 over det , nej så sælges den igen . da det ikke er det jeg mangler 🙂
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af slaske6 d. 13-01-2013 13:15:28.
Hah, tak for linket Slaske 😛 Min skal bruge 1.308v så hut jeg hvisker, men er ret glad for den! Jeg kan dog godt undersøge om jeg kan fikse en ekstra med fra Hongkong, men, der kommer naturligvis forsinkelse + MOMS på kræet.
Almindelig god vandkøling kan sagtens holde den kold @ 5ghz!
Det er bare de færreste CPU'er der kan klare det ved de volt han ønsker.. Og det er bare nødvendigt når man (jeg formoder) ønsker at ramme 6.5ghz plus med LN2 🙂
capiz nej batches har som sådan ingen ting at sige på disse 🙂 det er jo ikke primestabilt jeg søger ved 5 ghz , bare 32m super pi stabilt under 1.25 volt 🙂