Jeg har et 570 Gianward, og vil gerne skifte til et grafikkort der kan køre fireskærme og tænker amd da de har deres eyefindty, det skal køre wow i de 3 skræme så tænker lidt på et 7870 men vil høre hvad folk ved om amd kort, da jeg ikke selv ved så meget, har søgt en del på nettet hvor man får den ene bensmark efter den anden hvor amd kortet vinder over 570 GTX. Det skal siges jeg også spiller andre spil men kun wow jeg regner med at køre eyefindty på.
andre spil: BF3, men det er kun lidt. Starcraft 2 Lol. hitman apsalotion.
Det skal siges at jeg gerne vil have en så støjsvag pc, så tænker på at blæseren ikke skal larme, så hvis der er nogle der ved at denne køler er lort, så sig endelig til, jeg vil nemlig gerne have det til at køre så stille som muligt.
Det behøver ikke nødvendigvis larme mere, men ja, det med strømforbruget kan jeg godt forstå ! Mit bud vil nok ligge på: http://www.edbpriser.dk/grafik...
okay :) men hvordan er det i forhold til 7870 ? mere fordi synes måske ikke det 500 værd hvis vi snakker under 3-8 fps :) mere fordi jeg vil sku hellere ikke bruge mere ind hvad giver megning :) men tak for budet
okay :) men hvordan er det i forhold til 7870 ? mere fordi synes måske ikke det 500 værd hvis vi snakker under 3-8 fps :) mere fordi jeg vil sku hellere ikke bruge mere ind hvad giver megning :) men tak for budet
Så må du selv lige afgøre, om de yderligere 500,- er det værd. Personligt synes jeg at HD 7870 yder fantastisk til prisen, kontra alt andet i den prisklasse.