Nyt mediacenter

Media Center d.  14. januar. 2013, skrevet af busser
Vist: 1024 gange.

busser
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-01-2013 15:59:36
Svar/Indlæg:
1626/507
Hej derue, når nu har jeg kigget rundt, og er kommet frem til at det enten bliver Dune HD Smart D1 eller Popcorn Hour A-400, synes dog at dune ser mere smart ud,de kan begge bruges med ipad, meget smart synes jeg :0) men ved ikke hvad for en jeg skulle vælge og om hvad de kan,,,,efter som jeg ikke ved så meget inden for mediaplayeer.

det skal lige siges at det kun er mig som skal bruge den, så har mit anlæg tv samt computer sat til. jeg har fået den info at jeg godt kan smide en anden hd til min computer, og stadig bruge den, lige som den jeg har i dune, men hvad synes i jeg skulle gå efter, det er til musik og film.

hvad med lyd, er der nogle forskell,,,,på hvordan du spiller, går med tanken om den dac, da jeg skal have ny forstærker, ville det være noget problem, den skal jo også kobles til computer, eller hvordan skal det opsættes....ummm ville det være noget problem.


Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af busser d. 14-01-2013 16:01:00.
busser
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-01-2013 17:54:12
Svar/Indlæg:
1626/507
lige en anden ting, synes jeg har hørt at windows 8 skulle være bedre når man bruger en mediaplayer, ved ikke hvorfor eller om det er rigtig