Jeg står nu her og skal finde et nyt kort, og jeg er derfor i vildrede, da der virkelig er mange underlige og ikke mindst vidt forskellige kort på markedet.
Jeg har pt ikke de helt store behov, jeg spiller mest COD Black Ops2, CSS, Farcry2, Battlefield3.
opløsningen er: 1680x1050 og så selvfølgelig gerne med alt på max.
Men hvilket kort skal man gå efter. Jeg er lidt sådan, at jeg gider ikke betale for et kort, som er lidt overkill.
Gamer jo ikke bf3 sådan helt vildt. Har gennemført det med et 9600gt OC. Men spiller det indimellem over LAN med nogle venner. Men det er virkelig minimalt, i forhold til de andre nævnte spil :)
Jeg har pt ikke de helt store behov,,,spiller COD Black Ops2, CSS, Farcry2,der er lige kommet en 3 hahaha Battlefield3,,,uhmmm er det ikke spil som kræver lidt af gfx hahah men kan se du får gode råd 🙂
Jeg har selv MSi GTX660 TwinFrozr III OC 2GB og eVGA GTX 660Ti SC 2GB og jeg kan ikke forsvare merprisen til et 660 Ti kort, dertil er ydelsen forskellen simplethen for ringe i mine øjne. Det skal da kun være hvis man vil max OC at Ti kortet er relevant.
Skal det være AMD så vil jeg minimum se på AMD Radeon HD7850 2GB (1GB er for lidt), men bedre endnu ville være et Radeon HD7950 3GB http://www.computersalg.dk/pro...
#17 Det bliver du også glad for, køleren larmer lidt mere end køler med 2 og 3 fan men det er kun under belastning/spil og der sidder man som regel med headset på. 😛