Valg af Tv og Internet til en samlet god pris

Diverse d.  15. januar. 2013, skrevet af Morgan
Vist: 1309 gange.

Morgan

Enthusiast
Tilføjet:
15-01-2013 21:43:05
Svar/Indlæg:
140/28
Hej nogen af jer der kan anbefale et godt tv selskab og Internet jeg har haft kigget på http://www.hrs-faellesantenne.... og http://privat.tdc.dk/element.p... . Mellem pakke ved atenne foreningen og homie Trieo ved TDC men den er op til 20 megabit det vil jo sige jeg ikke er krævet 20 megabit . Hos antennefoeingen er der ikke net med prisen og TDC er ikke hd kanaler jo så koster det mega meget. Mit krav er internet og tv til sindsyg god pris helst med nogle hd kanaler. Og krav til kanaler kanal 4-5-6eren sport fra 7-9 og TV3 og tv 2 . Eurosport 1 og 2 håber i kan hjælpe med at finde en god pris af god kvalitet

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Morgan d. 15-01-2013 21:44:02.
@ngler

Redaktør
Tilføjet:
16-01-2013 07:04:18
Svar/Indlæg:
4033/364
har du undersøgt om du ikke har tvunget TV igennem antenneforeningen.. det er der mange der har..

hvad jeg lige kan se, så er det stofa der udbyder.. hvis du har returvej (kræves for tilvalgspakker, internet mm) så er der muligheden for komplet - hvor man får lidt rabat.

men generelt, så koster det i samme prisleje alt sammen - mange af sportskanalerne ligger i de store pakke (hvis de overhovedet kan fås) - stofa har også noget der hedder fritvalg , dunno om det dækker dit behov. (husk at hvis du har et kort, så koster det ca 16kr ekstra om måneden).

jeg har 30/3 - DK pluspakke med SmartTV HDD (optager) for 613kr om måneden.. så kan jeg optage, starte forfra (ikke alle kanaler) , nogle kanaler kan jeg starte forfra to dage efter.

TDC Hometrio er jo fint nok, men hvis du fx skal have TV3, koster det 199kr ekstra om måneden - og hvis du har flere TV koster det også ekstra.. Fordelen er så at TDC Play er med i prisen (musik).

både TDC og Stofa har webTV app til mobilen (kender kun stofas).

Ellers er der Viasat eller canal digital parabol (hvis du må for din boligforening)

BoxerTV (har fået TV3 i år)

Fullrate, DLG TV og Telia har også noget TV pakker via IP (Internet)

der findes andre IP TV udbydere - men kan ikke lige gennemskue om hvor godt det er .. (ca _35 om måneden) og så kommer Internet udover.. så du er oppe i nogenlunde samme prisleje..

Morgan

Enthusiast
Tilføjet:
16-01-2013 14:06:33
Svar/Indlæg:
140/28
http://www.hrs-faellesantenne....

jeg kan melde mig ud af antenneforeingen for 800 Kr og hvis jeg skal have mellem pakke skal jeg give 450 kr for at de nedgradere fra den tidelig lejere.

Jeg er lidt ligeglad med tv3 det eneste er Paradise og Diva som er sjovt. Men syntes det er vigtig at kunne se 1.divisions fodbold. Det der er ringe ved TDC er at der ingen HD-Kanaler er med. Ved Atenneforengen koster det 286 kr pr månede for mellem pakke og så kommer internet overni som er frivilligt men fandt Stofa op til 30/2 som billigst 249 dvs 535 Kr for internet og tv hvor ved TDC koster det 515 kr for tv og internet 20/2 megabit

. Jeg syntes det er svært at overskue.

Hvem er det du har som udbyder jeg vil helst ikke op på 600 kr kun hvis det er ekstra godt

Morgan

Enthusiast
Tilføjet:
16-01-2013 21:23:45
Svar/Indlæg:
140/28
Har du fået rabat på 30/2 ved Stofa

@ngler

Redaktør
Tilføjet:
16-01-2013 21:57:34
Svar/Indlæg:
4033/364
Det tror jeg ikke , gav 250 for 30/3 før jeg fik komplet (pakke med smartTV, Internet og TV) om der er en lavere Pris igennem min antenneforening tror jeg ikke