har du undersøgt om du ikke har tvunget TV igennem antenneforeningen.. det er der mange der har..
hvad jeg lige kan se, så er det stofa der udbyder.. hvis du har returvej (kræves for tilvalgspakker, internet mm) så er der muligheden for komplet - hvor man får lidt rabat.
men generelt, så koster det i samme prisleje alt sammen - mange af sportskanalerne ligger i de store pakke (hvis de overhovedet kan fås) - stofa har også noget der hedder fritvalg , dunno om det dækker dit behov. (husk at hvis du har et kort, så koster det ca 16kr ekstra om måneden).
jeg har 30/3 - DK pluspakke med SmartTV HDD (optager) for 613kr om måneden.. så kan jeg optage, starte forfra (ikke alle kanaler) , nogle kanaler kan jeg starte forfra to dage efter.
TDC Hometrio er jo fint nok, men hvis du fx skal have TV3, koster det 199kr ekstra om måneden - og hvis du har flere TV koster det også ekstra.. Fordelen er så at TDC Play er med i prisen (musik).
både TDC og Stofa har webTV app til mobilen (kender kun stofas).
Ellers er der Viasat eller canal digital parabol (hvis du må for din boligforening)
BoxerTV (har fået TV3 i år)
Fullrate, DLG TV og Telia har også noget TV pakker via IP (Internet)
der findes andre IP TV udbydere - men kan ikke lige gennemskue om hvor godt det er .. (ca _35 om måneden) og så kommer Internet udover.. så du er oppe i nogenlunde samme prisleje..