hej. jeg har installeret min Qnap Nas TS201, jeg har tilsyneladende fået den installeret forkert selvom jeg har brugt manualen?
når jeg forsøger at gå ind i Qdownload center og prøver at tilføje en torrent (lovlig torrent) så sker der ikke noget.
jeg har formateret min HDD ved hjælp at Qnap programmet og sat den til single. man kan også vælge, RAID 0, RAID 1 osv. der står godt nok i manualen at det skal være RAID 1 men har jeg så gjort noget forkert mht. at det virker?
ja jeg har gjort og tjekket alt dette. men jeg forsøger at resette den men jeg kan sku ikke få den til at fatte at den skal starte op på ny hvor jeg vælger alle funktionerne manuelt så jeg kan få den formateret i RAID 1???
nu har jeg fået den til at fatte at der er et drev. jeg har været inde for at tilføje portene på min router!
men jeg kan stadig ikke downloade. jeg forsøger at bruge Qget som følger med men får error code 12029. det betyder åbenbart at det er for gammel version men jeg kan bare ikke finde en nyrer version, det er en 0.7 og det skal op at være 1.0 men den findes ikke på google eller QNAP's hjemmeside?????
mener helt sikkert at du kan tage disken ud, formatere den, sætter den tilbage i NAS'en, starte NAS'en op og kontakte den med Qnap finder hvor du derefter geninstallere firmwaren.
lige en ting til! når jeg bruger QGet programmet til at hente med, kan man så godt slukke for sin pc (som skulle være meningen med en nas server) og så stadig downloade?
lige en ting til! når jeg bruger QGet programmet til at hente med, kan man så godt slukke for sin pc (som skulle være meningen med en nas server) og så stadig downloade?
Din NAS køre Linux, hvilket betyder at torrent clienten køre på NAS'en, ikke din egen computer.
nu har min nas slået den netværksmappe fra som jeg har lavet (Qdownload) den har ellers virket men nu kan jeg ikke komme ind i den og der er et stort rødt kryds over den ?