Første unboxing video - Asus Testpilot

Corsair d.  19. januar. 2013, skrevet af AskerNedeFraGrillen
Vist: 1000 gange.

AskerNedeFraGrillen
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-01-2013 08:39:55
Svar/Indlæg:
444/74
Hej folkens!

Jeg er blevet udvalgt som Testpilot på Asus' nye Padfone2. I den forbindelse skal man lave en masse omtale af enheden og s
Ud fra det, vælger de en række der får lov til at beholde enheden. 😲

Jeg vil blive meget glad hvis I vil bruge 1 min og 40 sekunder på min alternative unboxing video og også gerne give den en like: http://youtu.be/vKZ_95Avd4c



Takker! 🙂
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-01-2013 09:43:17
Svar/Indlæg:
3100/53
Brug manuel fokus på dit kamera. Det er trælst at fokus skifter hele tiden:)

Dejligt at se en lidt alternativ unboxing video. Hader de normale som pesten, da jeg meget hellere vil se hvad produktet kan.

Så tag at lav et lignende review hvis du kan. Tror det kunne blive godt.


rehan09
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-01-2013 10:15:24
Svar/Indlæg:
1029/82
He he super fedt, det kan godt gå hen og blive et hit! Jeg har dog et par forbedringer som kan gøre det mega awesome!

For det første, som p0Pe siger, sørg for manuelt fokus. Det andet er at lyset er alt for mørkt og du er for tæt på med kameraet.

Brug evt. en light box (easy to make her: http://digital-photography-sch... ) eller sørg for en bedre baggrund.

Måske kan du tage billeder oppefra istedet? Bare en idé.

Musikken er perfekt, det er virkelig en kontrast til det nørdede og tekniske, hvilket vi jo er på vej væk fra.

Til sidst vil jeg anbefale dig at lave en slutning uden de asus credits "ASUS Fone 2 as itself". Det er monotont og giver ikke noget ekstra. Lav istedet noget enkelt der komplimenterer musikken.

F.eks. lige på det sidste anslag i musikken, så står der dit navn og så kommer credits bagefter med samme musik forfra.

Kender du minute physics? De laver fede videoer der demonstrerer "tung viden" på en let fordøjelig måde. Musikken passer også godt ind her, da der er en stor kontrast: http://www.youtube.com/watch?v...


AskerNedeFraGrillen
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-01-2013 14:51:59
Svar/Indlæg:
444/74
Hej begge. Tak for jeres feedback. Jeg vil helt sikkert tage det med når jeg laver noget mere. Blev selv lidt ærgerlig over det med fokus, men gad bare ikke lige lave det om. 🙂

Jeg havde faktisk tilbudt at skrive en anmeldelse hertil, men crewet har den allerede til test.

Men ja, jeg burde da lave en stop motion review. 😲


aeble
 
Superbruger
Tilføjet:
20-01-2013 06:46:29
Svar/Indlæg:
17/2
Super fedt, elsker stumfilmsstemningen :)

Dog er hele idéen med en unboxing, at folk kan se hvad de helt præcist får, når de køber et produkt. Derfor skal du måske overveje lidt flere vinkler af kasse og produkter, så man har de ekstra ting som normalt er svære at finde billeder af. Også gerne pakke tingene ud, og få nogle close-ups af dem.

Men ellers er jeg enig i det meste af ovenstående. Hvis du efterlever de vigtige ting såsom fokus og belysning, så er der potentiale for at du bliver et hit :)

P.s. Så synes jeg "credits" passer fint til konceptet, men du skal også huske at give dig selv lidt kredit :)


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2013 08:23:30
Svar/Indlæg:
10398/435
Super godt!

Jeg har det lige omvendt af #4 mht stumfilm. Har altid synes stumfilm var mega creepy, navnlig pga. musikken 😐


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2013 09:13:43
Svar/Indlæg:
5224/222
God ide. Fokus skal fixes dog som nævnt ovenfor.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Pvt.P.Nutz d. 20-01-2013 09:13:58.


AskerNedeFraGrillen
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2013 11:28:12
Svar/Indlæg:
444/74
#4, 5 og 6.

Tak for feedback og ros. 🙂

Det er helt sikkert et koncept jeg vil lege videre med næste gang der kommer et nyt produkt i huset. Og som I alle nævner, skal jeg nok sørge for at fikse fokus. Jeg skal også have bestilt en gorillapod til min spejlrefleks, så bliver kvaliteten nok også lidt højere.

Og #4, du har ret i, at jeg i fremtiden bør vise emballage og alle dele fra flere vinkler og mere "close up", så det stadig er en klassisk unboxing video, bare med et twist.



rehan09
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2013 13:51:11
Svar/Indlæg:
1029/82
Men godt arbejde! Det ser godt ud indtil videre 🙂