Meget fin drage. Jeg har set pænere tattoos af drager i mange farver. Han havde den også på sit ene ben. Den har også kostet en del penge, men han laver masser af damer med Tattoen...
Hvis jeg selv skulle have tattoos. Så vil jeg have en ræv med rødelysene øjne ikke er for sarte sjæle.
Jeg ville Have en ørn med det Swiss/østrigske flag i sine kløer. De to ting skulle være på min ryggen af mig.
Jeg ville have på benene 2 ørne en på hver. slange på mit venstre ben snor sig op ad den slogs med øren.
Jeg vil aldrig betale for få en tatto, tanken om have dem til evig tid. tattoos forbinder med miljø ikke ønsker være en del af...
Så også have den gamle gang logo fra storhedstiden...
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Shadowhunter d. 21-01-2013 20:16:55.
Tom81, ja - jeg er ikke moderator, men jeg syntes ikke at tråden var en hardwareside værdig. Er du af en anden mening (hvilket jeg formoder), så beklager jeg. En pæn tone bør man kunne holde her.. og uden de personlige kommentarer som kom frem. Dem må de pågældende kunne sende i breve til hinanden 🙂
(Redigeret pga. mistet staveplade)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af tatoo1956 d. 22-01-2013 11:45:12.
Okay, så fungerende moderator-et-eller-andet. Hvad er det du ikke finder værdigt? #0 spurgt hvad folk synes og det kommenterede jeg så på. Det kan da på ingen måde være andet end hvad man kan forvente.
Hvis du ønsker en indgåene dialog med mig, så tag den med privat besked. Der var fornærmende kommentarer som var personlige fra andre - og de kunne ikke fjernes uden at de alle måtte med. Beklager, hvis du føler dig trådt på, det er ikke meningen.
#13 - Humor håber jeg at vi alle har 😀 .. men mon ikke den går fløjten ved fornærmende kommentarer om éns oprindelse, intelligens eller udseende 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af tatoo1956 d. 22-01-2013 11:37:04.
#19 - jeg leverer ikke over afstande på 200 mtr. Jeg er modstander af ekstremsport 😀 . Jeg sender normalt forsvarligt emballeret i foret madpapir og tilbørligt frankeret med div. forsigtigt-hårdtstemplet postal-frankeringsmærkerstempler.. 😲