Har hd 5870 + 5850 og kan kun sige at jeg er meget tilfreds. Har lige fået det andet i og det spiller. Dog har de ikke 2gb ram, så skru ned for AA. Mht psu så 600 watt kvali psu er rigelig
Mjah, altså... Det umiddelbart mest bang for the buck, ville være at skaffe dig endnu et HD 5850 brugt til små 400,- eller lign. Når det så er sagt, ville jeg, hvis jeg var dig, sælge mit nuværende kort og anskaffe mig et HD 7850 eller sådan noget til gengæld. Det er tæt på samme ydelse, kortet kan i hvert fald overclockes en lille smule på vej, og strømforbruget samt varmeudledningen er så meget lavere. Det er mindre bøvlet generelt.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Anonym202158143552 d. 29-01-2013 02:15:02.
Holder med #8, har haft 2x HD5850 kort og det kørte bare af lort til for af sige det mildt. Det eneste spil som der kørte godt med CF var Metro 2033, ellers havde jeg bare problemer hele tiden...
Så fra min side siger jeg også hold dig fra CF fra HD 5xxx, jeg skifede til mit nuværende GFX grundet CF var så dårligt optimeret.
Vil så sige jer alle imod, da jeg ikke oplever problemer med noget som helst. Det glæder på driver og lagspikes. Er mere end tilfreds med den investering jeg har gjordt mig. Jeg vil også kun have denne løsning indtil 8000 serien kommer, da det jo er ved at være nogle ældre kort og deres 1gb begrænser lidt 🙂
Jeg kørte med HD5970+HD5850 TriFire og senere HD5970+HD5850+HD5830 i QuadFire. Jeg havde faktisk ikke nogen problemer relatered til CrossFire kørselen. De kompabilitetsproblemer jeg havde med eventuelle spil eksisterede også ved blot at køre med HD5850 kortet. QuadFire kørte jeg sådan set bare for sjov og fordi jeg kunne, men det gav ikke ret meget på det tidspunkt.
Min bror kører stadig HD5770 i CrossFire uden problemer og spiller da BF3 og Modern Warfare 3.
Jeg kører med HD5850 i CF og har aldrig oplevet nogen problemer i spil, alle de titler jeg har spillet fx. L4D2, BF3, MW3, BLOPS II, Hitman osv. kører alle sammen perfekt. Jeg kører alle spil på MAX, bort set fra Hitman, der er jeg af en eller anden grund, nødt til at gå ned på medium 😕 Min PSU er på 600W og det er rigeligt.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af LiquidoDK d. 31-01-2013 06:04:00.