#0: Hvis du ikke er hast med grafikkortet, så rumsterer nVidia's GeForce Titan i kulissen her i slutningen af februar.
#8: Nu er det lidt anderledes spilleregler med socket 2011 og X79 og bundkort med 8 ram dimms, så er der ikke nogen limitation med at køre 4x4GB moduler. Det er når der køres 8x4 eller 8x8 GB at hastigheder over 1866Mhz ikke er sikre.
#26 De Vengeance du har hvad er det for et kit? Hvad er deres standart mhz? :)
Mht driver og installeringer vil jeg give dig fuldstændig ret i at de virker bedst på et nyinstalleret system. Jeg er simpelthen stoppet med at opdatere mine drivere på mit system hvor jeg har et ATI 5870HD kort i.
Sidste gang jeg kunne se der var kommet opdateringer installerede jeg dem. Derefter startede balladen og det endte faktisk ud i efter mange timers surfen på google var den eneste mulighed en formatering.
Hvilket så bare blev for meget for mig :)
Men har desuden også hørt at den 58xx serie skulle der være en del bøvl med. Og ikke bare driverne.
Selvfølgelig er der sket en del for ATI siden 58xx serien og store forbedringer, no doubt. Men må nok indrømme sidste gang jeg døjede var dråben. :)
Hvorfor gå på kompromis med et Asus eller Asrock kort?
Tag da et MSi Xpower II 🙂
Asus kan jeg i hvertfald kun anbefale. På mit z77 chipset kører jeg med en 2600K processere stabilt ved 4800 Mhz til daglig brug.
Det kræver selvføelig lidt strøm på Core. men da jeg har god vandkøling, er det intet problem.
50 full load med en times drift af prime 95 og så er mine blæsere endda skruet ned, så de nærmest er lydløse.
Asus er bare blevet det jeg er gladest for. jeg havde Abit indtil de stoppede med bundkort.
Er ked af at sige det, men det har ikke været bundkortet, men ham ved tastaturet der har begrænset det Mpower kort.
Og med hensyn til Xpower kortet, så er det jo nu engang det bedste X79 OC kort på markedet.