#1 - Jo, den må da godt se sexet ud, også selv om det er en arbejdshest - Den skal jo også "stå der". Men alligevel - Da jeg sad ved min vens MM-Vision havde jeg lidt det problem at den er meget høj i fronten, så din hånd/arm sidder på en virkelig akavet måde, samt a tastaturet har en ret så mærkelig opsætning.
Opladeren var også ekstrem stor, men det er jo nok en generel ting for gamer bærbare, hvad ved jeg 🤡
Men med sexet lige på nuværende tidspunkt mener jeg også under plastikken, nem at rengøre, god køling (med filtre).
#2 - Mmjah, aldrig sig aldrig. Jeg elsker at multitaske. Min browser har normalt en 100-150+ vinduer åbne, det tager også noget RAM. Samt at jeg da leger med Minecraft til tider, hvor jeg har (i det mindste på den stationære) smidt et ton RAM i røven på den server. Generelt så syntes jeg bare det er et kedeligt sted at spare lige nu når RAM ikke koster mere end de gør, samt at jeg altid kan finde noget at bruge dem til ;)
#3 - Det er også lidt min tanke med 180<>250GB SSD, samt at der alligevel ville skulle købes en lagerdisk ved siden af, en 1TB HDD kan dog købes måneden efter eller lignende, de ikke alt for dyre. De 250GB giver vel lidt mere plads til et par ekstra spil, der skal kunne åbnes hurtigt :p
#4 - Min stationære er helt fin til det jeg skal bruge den til ^^
Har ingen rigtige problemer med at køre noget på de højere settings (Ud over Metro xD) - Dens opgraderinger er også på et andet budget for den sags skyld - Min idé med bærbaren er andre, så som at komme ud til vennerne og game, hvor et TT MozartTX Kabinet ikke rigtigt kan flyttes ❤
#Crankyrabbit - Jah, tror også mest af alt at det bare er min egen idé om at jeg fortrækker hardware butikker der faktisk arbejder med det / har bare lidt forstand på det, end store butikker som Bilka - med andre ord så tror jeg at jeg vælger at overse dette ;)
---------------
Der er ingen som har nogle muligvis hands-on med dem?
- Det var ikke den megen tid jeg sad med den MM-Vision, selv om jeg da fik spillet lidt LoL (Der var ikke rigtigt andet installeret xD), den havde dog et par nice features, så som at man selv kunne vælge tastatur-lys farven, hvilket man ikke kan på ASUS'en.
- Tak for inputtet! :)
Edit:
I bund og grund tror jeg lidt at det er mig et spørgsmål mellem design og faktisk ydeevne - Hvor MM-Vision vinder på den sidste, men langt fra på den første, der er den lidt for meget et firkantet monster ^^
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af DjeavleN d. 31-01-2013 15:43:27.