Jep. Jeg pillede bundkortet ud af kabinettet, hvorefter den startede op efter jeg havde trykket på power-knappen en masse gange .. Herefter skruede jeg bundkortet fast med et par skruer i kabinettet, og computeren startede op efter jeg igen havde trykket en masse gange på power-knappen. Inden den startede op, roterede CPU-blæseren mere end den gjorde FØR jeg pillede bundkortet ud af kabinettet - mærkeligt. Computerende slukkede og tændte en 3-4 gange med ca. 4 sekunders mellemrum, hvorefter den kørte som den skal.
OBS!
Nu køre computeren som sagt, og jeg skal til at installerer windows. Situationen er dog, at jeg ikke har en version af W7 jeg kan bruge til at installerer på mors computer. Selve programmet (windows7) har jeg på en usb-pin, men jeg mangler en ny aktiveringskode - den der fulgte med den version jeg har på usb-pinden har jeg brugt på min egen computer.
Derfor, kan man købe en lovlig aktiveringskode på nettet, og evt. få den tilsendt sin mail? Alternativet er at købe en fysisk version af Windows og vente flere dage inden den kommer med posten.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af andreas03 d. 31-01-2013 19:15:48.