"Sony har overvejet helt at fjerne det optiske drev fra konsollen, skriver avisen, men selskabet har dog besluttet at beholde muligheden for at indlæse optiske medier. Hvis spillerne blev tvunget til at downloade alle spil på nettet, kan det betyde lange ventetider for alle dem med langsomme forbindelser."
Hvor er jeg drøn træt af, at de tror alle bor i stor byer og alle har tilgang til 1000m/1000m forbindelser til 49kr pr md.
Lad det drev sidde og giv den et Blu-ray drev så den kan bruges til andet også.
Det mest spændende er om de har opfundet noget nyt.
Håber ikke det bare er "same shit - newer hardware". De må gerne ruske lidt op i den klassiske konsol op finde på lidt nye ting i stedet for bare at have samme funktionalitet men med hurtigere hardware...
#10 Ved jeg nu ikke, nogen af de bedste spiloplevelser de sidste mange år har jeg haft på en PS3 i form af Uncharted Serien og God of War og jeg har ellers altid sværget til PC, men det er virkelig nemt at mærke spiludviklerne har meget af deres fokus på konsolmarkedet.
Dog vil nye konsoller være rigtigt godt for PC gaming, da de nye konsoller minder langt mere om en alm. PC. Så vi får måske knap så mange elendige konsol ports smidt i ansigtet fremover. Derudover er vi i rigtigt lang tid osse blevet holdt tilbage rent grafisk fordi konsollerne alligevel ikke kunne vise ordenlig grafik.
Så selv PC gamere burde glæde sig over MS og Sony endelig har fået fingeren ud..
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af las d. 04-02-2013 17:53:04.