Dell vil ikke længere være på børsen ønsker være et Aps firma. M$ vil være end del af det nye andelsfirma, sammen med de andre virksomheder. Firmaet hedder stadig DEll, men firmaet er APS ikke A/S.
Dell har siden 2005 blevet en mindre spiller på markedet for pcer.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Shadowhunter d. 06-02-2013 12:21:29.
#12 Jeg har været ked af det mange gange i mit liv.
Ja, jeg har villet stoppe herinde fra, så bruge tiden mere på mine warhammer figuar.
Jeg har afligevel vent tilbage igen, skrevet løs om alt mulige oplevelser har haft på godt og ondt.
Pt. har jeg svært ved leve op til de krav er bare begå sig normalt på en arbejdesplads.
Det skyldes fordi, at det med sexualitet snak har lavet total kort slutning i min hjerne. Jeg ved ikke hvad de tænker om mig.
Jeg ved trods alt godt, at alle min venner laver masser af damer. Jeg laver damer, oftest i udlandet. Sikke meget mit liv også har ændret sig på 1,5 år. Jeg havde aldrig troet, at min første kvinde scoring var i østrig.
Svaret blev redigeret 6 gange, sidst af Shadowhunter d. 07-02-2013 13:29:39.
#17 ja, jeg ved godt du har været bruger herinde længe. Var mere at han har haft gået amok/i selvsving før om i vidste det eller ej er det jo altid en god idé at advare folk.
Men nu får vi lige #15´s livs historie uden at be om det (igen igen).
#21 jeg har aldrig gjort noget af den nemmeste vej. Det har altid været et eller andet uforseligt osv. Igen, dette har ikke noget med artiklen gøre alle andre også er inde på. Jeg har kørt endnu en tråd ud i sandet.
#14 det var tider dengang med Saiot 🙂 Men kort ged i systemet (sort-snak for sjov): Vi kan ikke alle være lige gode til at formulere os på skrift, ej hellere fremstamme vores reelle hensigt med det vi siger i det talte sprog. Det eneste vi kan gøre er at se om vi kan forstå det vi skal forstå, og acceptere at resten er hvad det nu er 🙂
#26, jo du har da helt ret, men at skulle sidde og læse igennem oceaner af livs historie der aldrig var spurt ind til.
Det er nu for meget af det gode imo.. Det jo ikke fordi vi er bedste venner alle sammen på sitet. så at lukke lort ud i den kaliber #22 gør, finder jeg faktisk ret usmageligt. Det er jo heller ikke fordi #22 er den eneste med problemer i sit liv, så hans forsøg på medynk giver jeg sku ikke noget for.
Nåh tilbage på sporet! Fik vi så opklaret om Dell var solgt til MS. Eller om det bare er en anden del MS har fået i Dell? Og nu når i snakker noget om aktier. Vil i mene det er noget at investere i som det er nu?
#29 MS har en andel i firmaet. Nyheden er også på Newz.
Offtopic: Folk blev mere optaget af mine problemer end emnet. Jeg er ikke anderledes end andre mennesker end, at jeg endte med opgive en af mine største mål med mit liv. Jeg er stolt over trods alt har kæmpet, men modgang og negativitet har bare taget for meget ved mig. Set i lyset af aldig har haft nogle venner har gjort godt.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Shadowhunter d. 08-02-2013 15:14:02.
Fuck en grineren tråd :)...! Meget mere sort bliver det vist ikke.!
30# Vi forstår godt du har det svært. Men dette er nok ikke lige just det rette forum at skulle fortælle folk om dine problemer. Det får vist kun den modsatte effekt.!
Jeg gad vide, hvem der egentlig er med i det der Silver Lake Partners. Jeg synes godt nok, at de har travlt med opkøb og købstilbud indenfor it-verdenen lige for tiden. De må have en ordentlig pengetank (nu vi alligevel er inde på Andeby). 😎