jeg fik 4G fra 3 i går med en huwai 593 router,min hastighed på min pc er mere en fin,den er koblet op med kabel til routeren min ipad derimod som er den nyeste køre af ja undskyld helvede til på 4G hvis jeg er rigtig heldig kan jeg når jeg står lige ved siden af routeren være heldig at ligge på 3-4 mbit download jeg har så en http://support.netgear.com [...] til at forstærke sinaglet men lige lidt hjælper det.Før havde jeg fullrate 15/1 og der var der ingen problemer på min ipad,men nu kan jeg dårligt se viaplay eller noget andet mere,jeg føler mig lidt røvrendt af 3 og nu hænger jeg jo på den i 6 mdr, hvad F.... gør jeg, det her kan slet ikke leve med.
Prøv med andre trådløse enheder og se om de har samme problem. Det lyder som et router problem på det trådløse. 3 vil jo mene at der intet problem er med deres netværk når din PC kører fint så problemet ligger i det interne trådløse netværk (btw netgear link virker ikke).
Når din bærbare også har problemer med wifi ligger problemet i den router du har. Det er ikke 2.4Ghz området eller 4G der er problemet - det fungerer jo glimrende med kabel. Check wifi settings på din router.
jeg må lige rette mig selv for nu køre det totalt dårligt osse med kabel i bortset fra uploaden der er fin men download er helt i bund selv med kabel http://support.netgear.com/pro... det er den her. ligger nu på 3 mbit i download og 19 i upload på mit stationære pc,det hænger jo slet ikke sammen
Når din bærbare også har problemer med wifi ligger problemet i den router du har. Det er ikke 2.4Ghz området eller 4G der er problemet - det fungerer jo glimrende med kabel. Check wifi settings på din router.
Undskyld men hvorfor kan det ikke være i 2,4 GHz området at der er problemer?
Du bliver nødt til at poste dine settings på din router og på din extender. Og du skal være sikker på der kun er tilsluttet 802.11n enheder på dem.
Og i hvilken slags bolig bor du i?
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af MadsAG d. 11-02-2013 03:16:51.
Ja altså indtil kl 20 hvor mit wifi gik totalt i bund igen på min ipad 0,5 til1mibit i download Mærkeligt at sker om aften kl 20? Tror jeg går tilbage til min 15mbit hos fullrate igen det køre trods alt jævnt,4g er fint når der fart på men det er squ ikke sjov når går helt i bund midt i en fodboldkamp på viaplay,det er for ustabilt desværre. 😩
Det lyder som om du får problemer når din router/wifi acces point gen-forhandler, så ryger indstillingerne. Forsøg at skifte til en tredie kanal i wifi.