Tak for jeres svar og inputs - beklager den lange svartid. 🙂
Min HX750 burde altså kunne levere tilstrækkeligt med strøm til at kunne drive det ovenstående build, samt 2x HD7970 i CF?
Jeg har desuden overvejet, at investere i en Corsair H100i, men er usikker på om den passer i mit Silverstone Temjin TJ-07 kabinet. Der er som standard monteret 2x120 mm. fans i toppen, men jeg er stadig ikke sikker på, at monteringshullerne passer med radiatoren på H100i. Er der nogen herinde, som enten har prøvet denne kombination eller som kender et sted, hvor man kan tjekke om det kan lade sig gøre?
Jeg har leget med tanken om, bare at nøjes med at udskifte mit nuværende grafikkort og så overclocke min CPU. Desværre tror jeg ikke, at det er en god batch, jeg mindes i hvert fald, at jeg havde svært ved, at få den til at køre stabilt selv med et lille til moderat overclock. Men måske det er værd at forsøge sig med igen.
SATA600 ser jeg bestemt som værende en fordel, især fordi jeg har brug for mere plads og til dels også fordi min X25-M har set bedre dage (i hvert fald at dømme udfra read/write hastighederne). Så under alle omstændigheder skal jeg have mig et par nye SSD diske - og derfor ville det selvfølgelig være rart, at kunne udnytte deres fulde potentiale. USB 3.0 ser jeg mest som værende en ekstra bonus ved en potentiel opgradering, men det er ikke noget jeg som sådan har behov for, hvilket gør det til en ikke-afgørende faktor pt.
Vil det bedre kunne betale sig, end 2x HD7970? Her tænker jeg på pris kontra performance.
Vil et GTX 680 være at foretrække, såfremt jeg beslutter mig for kun at køre med ét kort?