Hvorfor vil du bruge tæt på 3000 kroner på et bundkort, hvad skal du bruge det til? Og off topic, hvorfor har du købt forrige generation i5? For de samme penge, kan du få en i5 3570 ivy bridge.
Anyway, jeg vil anbefale dig at finde et billigere bundkort i et af de store brands, dvs. Asus, Gigabyte, Msi, Asrock.
Men lidt mere info kunne vi godt bruge, hvilket kabinet har du osv.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af comicsdk d. 13-02-2013 09:07:28.
Det er nok heller ikke formuleret på den rigtige måde. Altså jeg vil jo gerne ha noget der er iorden og som ikke går i stykker så vil hellere betale det ekstra.
Self køber man det billigste man kan få i den kvalitet som man går efter hvis du forstår hvad jeg mener.
Jeg vil ærligt talt vove at påstå, at et bundkort til 3000,- dør på nogenlunde samme tidspunkt som et bundkort til 1000,-. Jeg ville højest sandsynlig aldrig betale mere for bundkortet end processoren. Når man runder de 1000,- for et Z77-bundkort, synes jeg det primært er entusiasternes liga (og tilhørende pengepung) man begynder at deltage i og man får ikke rigtig så meget yderligere for de penge man betaler.
Der er mulighed for to grafikkort og super værdi til prisen. Hvis du agter at overclocke op over 5GHz, vil jeg ikke sige god for det, men hvis ikke, GO !
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Anonym202158143552 d. 13-02-2013 13:06:38.
Jeg har os sat lidt og kigget på det her: http://www.proshop.dk/Bundkort... Jeg ved ik om det er til noget men syntes det ser fedt ud. Men okay så dropper jeg de 2 bundkort der jeg har linket til.
#11 nej skriver bare at jeg har vundet mobo. i nytårs konkurrencen her på siden og skal have det sat i istedet for det amd jeg kører pt... Men er da flere der har samme mobo her , så der er da nogen der kan fortælle om +/- ved det..