#7: Nej sidst da hjalp et ekstra optjente kroner via feriekontoen til at kunne financiere noget - samtidig med kunne jeg også skrabe nogle penge samme for de daværende grafikkort. De ting mindsker udgiften lidt, men der tale vi også et helt andet beløb. Her sidst da fik jeg jo næsten 3 grafikkort for prisen for eet GTX Titan (hvis prisen) passer. Så en opgradering vil da også kun ske hvis jeg kan se en mulighed i ikke en alt for stor udgift vs tab.
Jeg har desværre ikke vundet i lotto, det ville jeg gerne, men så skal jeg vist begynde at spille 😉
Hvis Titan virkelig ser så godt ud som det går, så kan det være jeg sælger noget af min "hobby" og så får pengene ind den vej...men jeg må sige jeg er meget i tvivl. Det kan jo ske man kan få billigere Titan kort senere på året. 😀
Lige nu er der også en del andet der skal spares op til - skal have fundet ringe og så skal der lægges til side til bryllup... så det med hardware kommer noget meget langt ned i prioritet oversigten, - med mindre der sker noget på jobfronten, der kan få mine timeløn væsentligt over min nuværender der kun lige ligger et par kroner over den højste sats fra A-kassen.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gripen90 d. 18-02-2013 08:55:21.