hejsa
jeg har fullrate og har ingen ting at brokke mig over. jeg har en 12/1, men har haft den oppe på 20/2. Min er vist klacificeret som en "gamer" linje. det er noget som gør at man vist får bedre ping på ens linje.
min router/modem er en Zyxel p-2601hn-f1.
jeg bruger min forbindelse til at hente og spille med. klippe stabilt. har haft stofa, så cybercity og nu fullrate.
Internet via af telefonstikket er meget afhængig hvor du bor.
Telenor, dengang cybercity, var jeg i sin tid fint tilfreds med, men det kommer meget an på hvor godt det kører i dit område. Du kan evt snakke med dine naboer og lave lidt test på deres forbindelser, hvis de altså har en forbindelse :D
Har også fullrate. Synes det fungerer udemærket og deres support er rimelig fornuftig.
Den trådløse router er dog lidt noget skrammel synes jeg, den bliver meget nemt ustabil i forbindelse med andre netværk i nærheden (uanset kanal).
Jeg har haft dem i ca 1½ år nu og har kun oplevet at deres net er gået ned engang. Den kablede forbindelse har kun fejlet noget den ene gang. Hvor imod det trådløse er noget så ustabil.
Jeg har overvejet at anskaffe mig en 5ghz wireless router som jeg kan bruge istedet. Men bruger ikke det trådløse så ofte så har ikke investeret i en endnu.
Hvis du skal have noget der er klippestabilt skal du have TDC Erhverv. Prisen er lidt højere og hastigheden lidt lavere, men det er ikke til at slå ihjel.
først ring til stofa få dem til opdater din firmware i din router
lyder mærklig med you tube ,der ikke downloader hurtigt nok.
der nogle faktor, du skal være klar over.
hvilket antivirus bruger, du og vigtigt er firewall, den kan godt blocke, så du får svært ved at loade.
har du prøvet andre browser, hvis det er ie9 nu.
prøv crome eller firefox