Er det bare mig, eller er 2A output rimelig meget til en smartphone? Skal ikke gøre mig klog på, om det skader den, men typisk er den medfølgende adapter til smartphones da på 0,5-0,8A?
#1 Den store Apple USB strømforsyning kan levere 2A, hvilket er den som følger med iPads nu og som fulgte med 3GS som den sidste iPhone. Den der følger med iPhones nu, er rated til 1A.
At batteriet kan levere 2A betyder jo ikke det er det som enhederne snupper. Din computer forbruger jo heller ikke det antal ampere din sikring tillader :p
#6 Det er bare latterligt formuleret :) De prøver at fortælle at man kan få leveret op til 2A, men det skal jo på ingen måde ses i forhold til kapaciteten af batteriet. Jeg studsede også lidt :)
4000mAh er jo kapaciteten på enheden, men de 2A (2000mAh) er den mængde strøm den max kan lade dine enhed(er) med (output) Og som bla. #13 også er inde på er der strøm til to timers opladning med 2A output i. Jeg er ikke helt sikker, men mener at diverse telefoner har et maks. input's (opladnings) "hastighed" på 1A 🙂
Kan det ikke være ligegyldigt hvordan man tolker det! Den bedste måde at måle på er f.eks hvis ens batteri til sin mobil, skal vi sige er på 1900mAh og kan holde strøm i to dage så vil denne Mobile batteri kunne lade dit batteri op 2 gange (4dages batteri tid) 😀
Kan ikke forstå folk studser eller kværulerer i hvad der menes. Det er skrevet fuldstændigt korrekt, hvilket man ville vide hvis man har fulgt med i fysikundervisningen.
Batterieret kan sikkert levere langt over 4000mA hvis ikke det var strømbegrænset til 2A.
A = ampere = strøm mængden enheden kan leverer. Ah = ampere timer = kapsiteten/mængden af strøm du kan trække i en time.