"Kender du køber? Hvis ikke, er der vel altid en sandsynlighed for at køber lyver og i virkeligheden har modtaget den. Måske i håbet om at du køber en splinterny køler til ham."
Du sætter spørgsmålstegn ved køberens troværdighed, dette er i denne sammenhæng mig. Så ja, indirekte har du insinueret, at jeg måske ikke taler sandt.
"Kender du køber? Hvis ikke, er der vel altid en sandsynlighed for at køber lyver og i virkeligheden har modtaget den. Måske i håbet om at du køber en splinterny køler til ham."
Du sætter spørgsmålstegn ved køberens troværdighed, dette er i denne sammenhæng mig. Så ja, indirekte har du insinueret, at jeg måske ikke taler sandt.
Ikke desto mindre har manden vel ret - der er altid en sandsynlighed.
Ikke for at gøre dig mindre pålidelig, naturligvis. Det er efter min mening sagen irrelevant.
Ikke desto mindre har manden vel ret - der er altid en sandsynlighed.
Ikke for at gøre dig mindre pålidelig, naturligvis. Det er efter min mening sagen irrelevant.
Det er da for latterligt, at antyde en person ville forsøge at tage røven på nogen, for et stykke metal.
Derudover synes jeg det er en mærkelig vinkel at tage på topic. Der bliver trods alt bare spurgt efter et sted at købe en bagplade. Ikke om der måske er ugler i mosen hos køberen.