Ny Bruger
Tilføjet:
02-03-2013 17:31:34
Svar/Indlæg:
4/1
Halløj 🙂
Jeg har et lille problem, som jeg virkelig ikke kan få løst, så håber nogle af jer kan hjælpe? :)
Mit gamle bundkort mødte sine sidste dage for nogle måneder siden. Det betød, at jeg blev nødt til at investere i noget nyt.
Jeg valgte derfor at købe nyt bundkort, CPU og ram:
ASRock Z77 Extreme4
Intel Core i5 I5-3570K 6
Kingston HyperX blu 2 x 8 GB
Da jeg havde modtaget det, installerede jeg det hele, men da jeg var færdig og skulle tilslutte strømmen, startede computeren af sig selv, og slukkede igen få sekunder efter og jeg kunne intet andet gøre, end at tage strømmen ud igen eller trykke på Clear CMOS, og så ville samme situation bare forekomme igen.
Jeg har prøvet at tage det hele ud og i igen et par gange, hvor jeg også har prøvet tænde ind i mellem, hvor fx kun CPU'en var tilsluttede. Men intet gjorde nogen forskel, udover når kun bundkortet var tilsluttet, så ville den ingenting.
På mit gamle kabinet havde jeg en speaker, som kunne bippe nogle fejlmeddelelser. Men har jeg åbenbart ikke i mit nye kabinet (NZXT Phantom 410). Kan dog se nogle meddelelser direkte på bundkortet, men de viser ikke nogen fejl.
Jeg kan ikke se jeg mangler noget? Men man ved jo aldrig, så ville lige høre herinde. Har I nogle muligheder til hvad jeg kan gøre? :(
Mange tak på forhånd!
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af hejkat d. 02-03-2013 17:34:18.