Hvem tager sig så af damerne? 😛
#5 DAMERNE ER MINE ! 😐
He he Freak 🤣 så kan han lære det ham Blackwater 🤣
Så er der reseveret specielt rum til dig Jesper, og dine bekndtskaber.. 😛
#15 Jeg er en af de bekndtskaber.. Jeg ved ikke om jeg er mere tryg ved at være i et "specielt" rum, når det er med freak_master :D
I må meget gerne spørge LG, om hvornår de regner med at sende deres EA93 21:9 skærm på markedet. Venter som et lille barn på at hapse sådan en 😀
et par kammerater og mig var også lige en tur dernede. og shit det var en skuffende omgang i år.
vi har været dernede flere år i træk nu. og jeg tror sku denne gang bliver den sidste i lang tid.
man kan efterhåden godt nå hele turen rundt på en enkelt dag. det kunne man bestemt ikke for bare 2 år siden.
synes jeg læste et sted at der havde været 285.000 besøgende i år. hvorimod i 2001 var der 830.000. men de ber også lidt selv om det når en endags billet koster små 300kr.
det eneste posetive var at asrock havde overtaget asus rolle som dem der står og OC'er med LN2. når nu asus ikke gad møde op i år. og hvad skete der lige for thermaltake? det var kun repræsenteret inde i reseller sektionen, hvor almindelige dødelige ikke måtte komme.