om sleeve af PSU

Case-modding d.  08. marts. 2013, skrevet af hejsameddig
Vist: 1695 gange.

hejsameddig

Overclocker
Tilføjet:
08-03-2013 08:32:44
Svar/Indlæg:
172/49
hej, skal ha sleevet min psu, eller den er "fabriks" sleevet. jeg skulle til at bestille sleeves hjem (samme farve) men kom jeg sådan til at tænkte på, kan jeg "resleeve" det jeg har? i den forstand jeg også genbruger plastikken(eller hvad det nu er), ved jo at når man varmer det, så former det sig efter kablerne.. og ville nok være bøvlet, men er det umuligt?

er bare træt af man kan se et lille stump kabler ved dem alle sammen istedet for de blir dækket fuldt ud af sleevet og kan jeg spare nogen håndøre gør jeg det gerne, hvis der er en der har et godt tip?
micbanand

Elitebruger
Tilføjet:
08-03-2013 09:17:45
Svar/Indlæg:
713/74
det hedder krympe Flex. umuligt at genbruge!
jeg ville beholde det nuværende og dække resten med Flex eller isolerings bånd/tape.

ZeNoX

Overclocker
Tilføjet:
09-03-2013 01:36:30
Svar/Indlæg:
26/0
Det er nok alligevel ikke til.. Nu tror jeg ikke at det bare er almindelig krympeflex, da sleeves typisk er en form for "net" men hvis du bare kan bruge almindeligt krympeflex, så koster det jo nærmest intet.. Hvis du har tænkt dig at ebay´e det hjem hedder det shrink tube🙂

deaddevil

Superbruger
Tilføjet:
10-03-2013 18:47:52
Svar/Indlæg:
478/75
#2 det net du snakker om bliver er noget som hedder strømpe men kender ikke lige helt navnet på det når den kan krympes