Hej igen,
Tak for alle de mange input.
Min PSU er en corsair 750 watt, det burde vel være alt rigeligt. Mit grafikkort er et radeon 7850 1 gb, og sluger næsten ikke noget. Derudover har jeg to lagerdiske og en 60gb ssd til OS.
Jeg kunne ikke få den til at holde på 3.8 ved 1.4 volt, den døde næsten øjeblikkeligt i prime95, men 3.7 har jeg nu kørt en lille aftens tid med lidt forskellige spil og prime95. Temp blev 52 max, så det er vel ikke helt galt.
Jeg har ikke rørt ved cpu/nb endnu, men det bliver næste prøvelse. Forhåbentlig hæver det ikke temp væsentlig mere end nu.
Jeg er ikke ude efter at vise e-penis :D Jeg prøver blot at få lidt ekstra levetid ud af mine gamle processor til lidt sparsom battlefield, all points bulletin og guild wars, når jeg har tid til at være et barn i weekenden, når konen alligevel er ude.
Jeg ved jo godt jeg efterhånden burde have det hele udskiftet, men jeg kan ærligt ikke finde rundt i markedet, og jeg foretrækker altid at købe brugt og så selv sætte tingene sammen. Denne nuværende maskine har holdt godt 2½ år og kostede mig ca. 1500kr for cpu, ram og mb.
Svaret blev redigeret 4 gange, sidst af nymandpåbanen d. 09-03-2013 12:42:47.