Aliens Colonial Marines.. Hva syntes i ?

Spil d.  08. marts. 2013, skrevet af kerovan
Vist: 1732 gange.

kerovan

Superbruger
Tilføjet:
08-03-2013 23:35:36
Svar/Indlæg:
146/18
Nå gutter.

Nu fik jeg gennemført Aliens: Colonial Marines her for et par dage siden.

Og kort sagt så er jeg uden sammenligning den største "Alien fanatiker" jeg elsker alt omkring alien(s) og historien. Og har været med lige siden den første Alien film udkom tilbage i 1979.
Og i tiden indtil nu har der jo været et væld af forskellige spil som tager udgangspunkt i alien genren.

Men får at gøre det hele lidt mere letlæseligt så går mit indlæg sådan set bare ud på at finde ud af hvad i andre syntes om det seneste spil i serien. Nemlig "Aliens: Colonial Marines"

Jeg havde om nogen, glædet mig fuldstændigt ud over alle grænser til spillet udkom.. og jeg må sku sige at skuffelsen var uden sammenligning, ligeså stort som forventningen.

Long story short.
Historien i spillet.. tjae den er jo som den er.. fungere egentlig ikke.. der er mange referencer til Aliens(2eren) men alligevel så virker det ikke troværdigt nok.

Grafikken.. Hold nu kæft.. Den er pæn.. og dog... Taget i betragtning af at vi skriver 2013 så må man sige at grafikken er under al kritik.. Den er simpelhen elendig når man sammenligner med andre spil.. Jeg ved godt at der faktisk kun er tale om et "Console Rip" Men alligevel.. den er virkelig skidt!

Og så er der AI i spille.. Den er jo så elendig at det er til at grine af.. Efter jeg havde gennemført spillet, så prøvede jeg at se hvor langt man egentlig kunne komme i spillet uden at "løsne" et skud. Og gæt engang.. Man kan faktisk gennemføre det (når man lige modregner at man skal nakke "the queen") AI'en er så elendig lavet at hvis man løber forbi aliens så gør de ikke noget.

Hvad er jeres mening om spillet ? har i givet op undervejs eller har i rent faktisk "orket" at gennemføre det ? :)

Renissen2

Senior Skribent
Tilføjet:
09-03-2013 00:55:16
Svar/Indlæg:
2045/273
I am not impressed. 😕

Kan jeg vist roligt også sige .... noget tyndt. 😀

Alienwannabe

Superbruger
Tilføjet:
09-03-2013 01:53:37
Svar/Indlæg:
278/28
Spillet er alt for nemt i campaign delen, 3 af mine venner og jeg gennemførte det på 6timer på ultimate badass.

Og efter 14 timers multiplayer, bliver det for ensformigt.

Jeg har blevet træt af spillet, men det var nu okay de 20 timer jeg fik spillet, og syntes da grafikken er okay.

Bonghætte

Elitebruger
Tilføjet:
09-03-2013 04:05:59
Svar/Indlæg:
1271/38
http://www.youtube.com/watch?&...
Han siger stort set alt det I andre siger, plus lidt ekstra. 🙂

E2X

Elitebruger
Tilføjet:
09-03-2013 15:58:40
Svar/Indlæg:
4018/217
Efter det sidste alien spil som udkom i 2010 eller hvornår det nu var så skal jeg ikke spile et alien spil igen. Det er totalt rip off og er kun lavet for at tjene penge.

De sidste fede alienspil var de gamle AVP spil som udkom sidst i 90´erne og starten af 00´erne.