Lige pt. er hastigheden nul herhjemme med YouSee (tidligere TDC home trio) så vi har hverken TV, Internet eller telefon, da dem der graver for kloakering og regnvands-afledning har gravet vores telefonkabler over ☹
Halleluja for gammeldags DVD'er! der kan man bare se hvor sårbar man er, når alt skal være digitalt kørende. Vi kan passende starte ud med at pakke vores M.A.S.H bokssæt ud og starte fra en ende af.
har selv 350/50 fra yousee.
Dog går de i gang med at udvide til docsis 3.1 her den 13 i denne måned.
Så mon ikke der snart er 1000 mbit til mig 🤣
man kan få op til 1000/1000 hos hiper og tdc/yousee med tdc/yousee er dyre
10g er også kun noget man vælger hvis man har et stort firma hvor alle bruger computere, selv 1g tror jeg kun de færreste udnytter
10g er også kun noget man vælger hvis man har et stort firma hvor alle bruger computere, selv 1g tror jeg kun de færreste udnytter
Er det der gigabit ikke symmetrisk 1G de sælger, eller er der et produkt ved dem der hedder 1000/500 ?
Siden den kun måler 500 up?
en 1G/1G burde måle 940/940 (excl. overhead) på en standard 1G port med en mtu på 1500.
Eller er det måske en fejl i udstyret der gør den kun måler 500?
Er det der gigabit ikke symmetrisk 1G de sælger, eller er der et produkt ved dem der hedder 1000/500 ?
en 1G/1G burde måle 940/940 (excl. overhead) på en standard 1G port med en mtu på 1500.
De tilbyder kun 500mbit i mit område... Kan heller ikke vælge 5/5 - håber at det bliver opgraderet over de næste par år.. Særligt når at priserne på udstyr til 10gbit kommer lidt ned.
#140 Vil det sige at du har skiftet router fra den standard som udbyderen tilbyder og vundet næsten dobbel hastighed?
Kan det mon også lade sig gøre med den standard router jeg har fra yousee? 😲
De tilbyder kun 500mbit i mit område... Kan heller ikke vælge 5/5 - håber at det bliver opgraderet over de næste par år.. Særligt når at priserne på udstyr til 10gbit kommer lidt ned.
Lyder somom det måske køre på GPON hvor de ikke har nok kapacitet i upstream til at tilbyde kunderne 1G. Fordi er det PTP med rå fiber, er der ingen grund til det ikke skulle være symmetrisk.
Men bliver spændende at høre når de får opg. dit område, så kan vi måske få en måling på deres 5G/5G produkt (som reelt er 10G/10G) 😀
Vi andre er helt sikkert missundelige på dig over du bor i et område hvor du kan få danmarks hurtigste internet til private (gigabit.dk) 😀
http://www.speedtest.net/resul...
Har 750/750
edit: over wifi http://www.speedtest.net/my-re...
lavere ping?