Er godt klar over at den dyreste er den bedste, men hvor meget forskel vil jeg kunne mærke på den dyreste og den billigste når jeg sidder og spiller.. Og hvad er den store forskel på nummer 1 og 2. Tak
#0 Intel maskinen vil starte dine spil væsentligt hurtigere end AMD maskinerne. Har det fra egen erfaring. Inde i spil, vil du ikke mærke forskel.
Forskel på nr.1 og nr.2 er stort set ikke eksisterende. Altså nr.2 har en lidt størrer CPU.
Det har nu ikke så meget med CPU'en at gøre om spillet starter hurtigt, det er mere harddisken. Skal jeg starte et spil er det hurtigere på den der er i min profil, end mit test udstyr med en 3770K, HD 6950 og WD Black 500GB harddisk.
#0 Det er et rigtig godt "pris i forhold til performance" grafikkort i de 3 maskiner. Det samme kan siges om CPU'erne med jeg ville til hver en tid vælge INTEL maskinen i dette tilfælde trods merprisen.
Valget står imellem dine links 2 og 3 da det for mig at se er samme konfiguration, hvor forskellen blot er "AMD vs INTEL". Den Intel i5-3470 yder mere end 50% bedre end AMD FX-4100.
Det kan mærkes primært ved dagligt brug da grafikkortet jo vil overtage styringen i spillene.
Overvej kraftigt (hvis dit budget tillader det) at bestille deres ændring emne SSD og vælg model "F", så beholder du de 500GB lagerplads og du får monteret en 120GB SSD som system-drev, så er du rigtig godt kørende.
#11 Hele pointen er at den Intel i5-3470 yder mere end 50% bedre end AMD FX-4100 til en ekstra pris på 600,- og du får i dette tilfælde en ekstra ydelse der præcis svare til de ekstra penge den koster.
Da det er et godt tilbud lige nu på den PC, ville jeg købe den Intel, og så vende det om og købe en SSD på et senere tidspunkt når der blev råd.
SSD øger ikke afviklingen af spil og internet-brug, men derimod loadtider til start af maskine/programmer/spil øges hæftigt.
Jeg kender ikke butikken, og har aldrig handlet der før, men prisen fejler ikke noget så længe de har fødselsdagstilbud.
#9 Min Bulldozer samt SSD, mod min HP Workstation laptop med Ivy-bridge I7 og SSD, loader I7 LoL games ca. 10 sekunder hurtigere uden jeg lige har målt det.