Køb Defiance igennem steam (Mulighed for præmier!)

Spil d.  12. marts. 2013, skrevet af lunde_deluxe
Vist: 2293 gange.

lunde_deluxe
 
Superbruger
Tilføjet:
12-03-2013 09:51:26
Svar/Indlæg:
119/39
Hej Hwt

Sad og surfede lidt på nettet forleden dag, og faldt over spillet Defiance!

Det ser jo mega fedt ud, men har sku ikke haft hørt om det før jeg selv fandt det der.. hvad jeg kan huske af.. 🙂

Da jeg er begyndt at blive tilhænger af steam, så fandt jeg det selvfølgelig der igennem. Så man ikke har bøvl med savegames og alt det der 🙂
og så at de har nogle "præmier" på steam, alt efter hvor mange der forudbestiller (1. - 2. og en 3. præmie) tjek link:

http://store.steampowered.com/...

Men skriver, da jeg da vil høre hvem der er friske på at spille det når det kommer?


Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Cocio21 d. 12-03-2013 11:46:26.
lunde_deluxe
 
Superbruger
Tilføjet:
13-03-2013 08:15:36
Svar/Indlæg:
119/39
Bump


Superficial
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-05-2013 00:26:27
Svar/Indlæg:
45/9
det er lavet til at udvikle sig sammen med sci-fi serien defiance, som lige er startet .. serien er ok, spillet skulle have fået nogle dårlige anmeldelser, har ikke selv prøvet det. dog lagde jeg mærke til at mange af de dårlige andmeldelser var baseret på at spillet var meget lille. men det er jo så igen fordi det skal åbne sig efterhånden som serien gør det.
tror desværre de har tænkt lidt for meget i penge, og netop lavet det for lille til at starte med, og man så skal tilkøbe sig nye udvidelser når serien når dertil


Bonghætte
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-05-2013 05:42:29
Svar/Indlæg:
1271/38
Spillet er dårligt anmeldt fordi det er et kedeligt skydespil med kedelige AI's og kedelige våben. Det er okay at AI eller NPC'er er dumme når man sloges mod orker med kæmpe økser, men i en high tech verden med skydevåben forventer man lidt mere. Det er bare en hjernedød MMO.